történelmi vonatok

New South Wales D55 class locomotive gőzmozdony

A New South Wales D55 class locomotive gőzmozdony az 1910-es években mutatkozott be Ausztráliában, és meghatározó szerepet játszott a régió vasúti szállításának fejlődésében, megbízhatóságával és teljesítményével kiemelkedve.

GCR Class 8N gőzmozdony

A GCR Class 8N gőzmozdony a 20. század elején fontos szerepet játszott a brit vasúti hálózat fejlesztésében, lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával.

China Railways JF gőzmozdony

A China Railways JF gőzmozdonyok a kínai vasúttörténet meghatározó alakjai, amelyek évtizedeken át szolgálták az ország ipari fejlődését és közlekedési hálózatát.

Württemberg K Gőzmozdony

A Württemberg K Gőzmozdony a 20. század elején meghatározó szereplője volt a német vasúti közlekedésnek, híres megbízhatóságáról és hatékonyságáról, ami előidézte a korszak technológiai fejlődését.

Spokane, Portland and Seattle 539 gőzmozdony

A Spokane, Portland and Seattle 539 gőzmozdony a múlt század közepének ikonikus vonata, amely jelentős szerepet játszott az amerikai vasúti áruszállítás modernizálásában.

South African Katanga Mikado 2-8-2 gőzmozdony

A South African Katanga Mikado 2-8-2 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik ikonikus szereplője volt, amely a nehéz tehervonatok vontatásában játszott meghatározó szerepet a 20. század során.

South African Class 16B 4-6-2 gőzmozdony

Az 1917 és 1921 között gyártott South African Class 16B 4-6-2 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik ikonikus darabja, mely kimagasló teljesítményével és megbízhatóságával vált ismertté a helyi vasúti hálózatban.

Sentetsu Tehoko-class locomotive gőzmozdony

A Sentetsu Tehoko-class locomotive gőzmozdony a koreai vasúti történelem emlékezetes alakja, amely a 20. század elején meghatározó szerepet játszott az ipari fejlődés előmozdításában.

SECR N class gőzmozdony

A SECR N class gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és kiemelkedett megbízhatóságával, valamint a brit vasútvonalak hatékony kiszolgálásával.

Saxon XVIII H dízelmozdony

A Saxon XVIII H dízelmozdony a 20. század közepén mutatkozott be, és jelentős szerepet játszott a modern vasút fejlődésében Németországban, kombinálva a teljesítményt és a hatékonyságot.