történelmi vonatok

Southern Pacific 18 gőzmozdony

A Southern Pacific 18 gőzmozdony büszkén őrzi a vasúti történelem emlékét, mivel ez a figyelemre méltó masina több mint egy évszázadon át szolgálta a kaliforniai sivatagi vonalakat.

South West African 0-6-0T gőzmozdony

A South West African 0-6-0T gőzmozdony meghatározó szerepet játszott a dél-nyugat-afrikai vasúti közlekedés fejlődésében, kiválóan alkalmazkodva a kihívásokkal teli vidéki környezethez.

South Maitland Railways 10 Class gőzmozdony

A South Maitland Railways 10 Class gőzmozdony emblematikus szerepet játszott az ausztrál szénbányászatban, robusztus teljesítményével biztosítva a szénszállítást a 20. század derekán.

Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdony

A Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdonyai a japán és koreai vasúttörténet kiemelkedő szereplői voltak, megbízhatóságuk és teljesítményük révén a régi idők vasúti szállításának fő mozgatórugói lettek.

LNWR 1185 Class gőzmozdony

Az LNWR 1185 Class gőzmozdony a 20. század elején vált híressé a kivételes teljesítményével és megbízhatóságával, amely új mércét állított a brit vasúttörténetben.

GWR petrol-electric railcar speciális jármű

A GWR petrol-electric railcar speciális jármű egyedülálló módon egyesítette a benzinmotor és az elektromos hajtás előnyeit, úttörő megoldást kínálva az 1920-as évek vasúti közlekedésében.

GWR 4300 Class gőzmozdony

A GWR 4300 Class gőzmozdony a Great Western Railway számára készült, és az 1900-as évek elején a teljesítmény és megbízhatóság új mércéjét állította fel a brit vasutak történetében.

GNR 521 Class gőzmozdony

A GNR 521 Class gőzmozdony a 20. század elején a Nagy Északi Vasúttársaság egyik büszkesége volt, kiemelkedő teljesítményével és innovatív dizájnjával különleges helyet foglalt el a vasúti történelemben.

GER Class G69 gőzmozdony

A GER Class G69 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az angol vasúthálózat fejlődésében, kiemelkedő teljesítményével és innovatív technikai megoldásaival.

FS Class 740 gőzmozdony

Az FS Class 740 gőzmozdony az 1920-as években jelent meg Olaszországban, amikor a vasúti közlekedés fejlődése új lendületet kapott, és a mozdony tervezése a sebesség és megbízhatóság növelésére összpontosított.