NER Class S1 gőzmozdony

A NER Class S1 gőzmozdony a 20. század elején kiemelkedett jellemzőivel, megbízhatóságával és lenyűgöző teljesítményével, amely a vasúti közlekedés fejlődésének fontos részévé vált.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A NER Class S1 gőzmozdony a 20. század elején kiemelkedett jellemzőivel, megbízhatóságával és lenyűgöző teljesítményével, amely a vasúti közlekedés fejlődésének fontos részévé vált.
A Namaqualand 0-6-2 Scotia Class gőzmozdony a 19. században szolgált Dél-Afrikában, különleges kialakításával és megbízhatóságával hozzájárulva a bányavidék fejlődéséhez.
Az LT&SR 51 Class gőzmozdony a 19. század végén taposta ki az utat a gyorsabb és hatékonyabb vonatközlekedés felé, forradalmasítva ezzel a korabeli vasúti közlekedést.
A Highland Railway Drummond 0-6-0 Class gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a teher- és személyszállítást Észak-Skócia vasútjain, megbízhatóságával és erőteljes teljesítményével emelkedve ki.
A Highland Railway Castle Class gőzmozdonyok a 20. század elején Skóciában szolgáltak, és híresek voltak erős teljesítményükről és elegáns megjelenésükről.
A GWR 2600 Class gőzmozdony az 1899-es bemutatásától kezdve a Nagy Nyugati Vasút legendás járműve lett, híres teljesítményéről és megbízhatóságáról.
A GS&WR Class 301 gőzmozdony a 20. század elején került forgalomba, kiemelkedve megbízhatóságával és teljesítményével az ír vasúti hálózatban.
A Chicago and North Western D class gőzmozdony a 19. század végén a vasúti közlekedés meghatározó szereplője volt, különleges kialakítása pedig hatékonyságot és újabb mérföldkövet jelentett a vasúti technológiában.
A CGR 2-6-0ST 1900 gőzmozdony egy robusztus és megbízható modell volt, amely a dél-afrikai vasutak fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 20. század elején.
A 19. század végén a CBSCR Baldwin saddle tank gőzmozdony az ipari fejlődés motorja volt, zömök kialakításával és hatékony teljesítményével meghatározva a kisvasutak működését.