Maine Central class M 2-6-0 gőzmozdony

A Maine Central class M 2-6-0 gőzmozdony egy ikonikus darabja a vasúttörténelemnek, mely erős és megbízható teljesítményével szolgálta az amerikai közlekedést az 1900-as évek elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Maine Central class M 2-6-0 gőzmozdony egy ikonikus darabja a vasúttörténelemnek, mely erős és megbízható teljesítményével szolgálta az amerikai közlekedést az 1900-as évek elején.
A GER Class R24 gőzmozdony egy kiemelkedő példája a 19. századi vasúti technológia fejlődésének, hiszen megbízhatóságával és teljesítményével jelentős szerepet töltött be az angliai vasúti közlekedésben.
A Furness Railway K1 Class gőzmozdony a XIX. század végén magas színvonalú mérnöki munkával készült, és az ipari forradalom idején jelentős szerepet játszott az északnyugat-angliai vasúti közlekedés fejlődésében.
A Bavarian D X gőzmozdony a 19. század végi technológia csodája, amely jelentősen hozzájárult Bajorország vasúti fejlődéséhez innovatív kialakításával és megbízhatóságával.
A Barry Railway Class B1 gőzmozdony a 19. század végén járult hozzá a déli Wales-i ásványi anyagszállítás fejlődéséhez, hatékony teljesítményével és megbízhatóságával támogatva a régió vasútvonalait.
A WAGR G class gőzmozdony az ausztrál vasúti történelem ikonikus szereplője, amely a 19. század végén kezdte meg szolgálatát, hatékonyan formálva a regionális közlekedést.
A Saxon III K villamos motorvonat az elektromos vonatok történetében jelentős állomás, hiszen az 1920-as évek Németországában előremutató megoldásokkal járult hozzá a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A XIX. század végén az NZR W class gőzmozdonyok jelentős szerepet játszottak Új-Zéland vasúti hálózatának fejlesztésében, megbízhatóságukkal és innovatív kialakításukkal.
Az NZASM 14 Tonner 0-4-0T gőzmozdony a dél-afrikai vasúttörténelem egy kis, de jelentős darabja, amely az 1890-es években segítette a Johannesburg környéki kereskedelmet és közlekedést.
Az NZASM 13 Tonner 0-4-0T gőzmozdony a dél-afrikai vasút fejlődésének ikonikus alakja, hiszen kicsi mérete ellenére jelentős szerepet játszott a 19. század végén az ipari szállítás hatékonyságának növelésében.