MaK DE 1002 dízelmozdony

A MaK DE 1002 dízelmozdony a 20. század végén készült, innovatív technológiájának köszönhetően megbízhatóan szolgál a nehéz tolatási munkákban is.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A MaK DE 1002 dízelmozdony a 20. század végén készült, innovatív technológiájának köszönhetően megbízhatóan szolgál a nehéz tolatási munkákban is.
A South African Class 6E1, Series 9 elektromos mozdony az 1980-as években jelent meg, és jelentős szerepet játszott Dél-Afrika vasúti flottájának modernizálásában, megbízhatóságával és hatékony üzemeltetésével.
A New Zealand DSG class locomotive dízelmozdonyok fontos szerepet játszottak Új-Zéland ipari fejlődésében, mivel ezek a robusztus gépek hatékonyan kezelték a nehéz tehervonatok vontatását a szigetország vasúthálózatán.
A MaK G 1204 BB dízelmozdony a német vasúti technológia egyik kiemelkedő darabja, amely megbízhatóságának és hatékonyságának köszönhetően Európa szerte elterjedt a tehervonatok körében.
A Francorail-MTE CSE26-21 dízelmozdony az afrikai vasutakon tett jelentős lépéseket kapacitásával és hatékonyságával, hozzájárulva a szállítási infrastruktúra fejlődéséhez.
Az EL21 elektromos mozdony a 20. század közepén jelentős fejlesztést hozott a vasúti közlekedésbe, modern technikájával növelve a vasúti flotta hatékonyságát és megbízhatóságát.
A DSB Class ME dízelmozdony az 1980-as évek óta szolgálja a dán vasúthálózatot, megbízható és erőteljes teljesítményével.
A Belgian Railways Class 27 elektromos mozdony 1981-ben vált a belga vasúthálózat gerincévé, megbízhatóságát és teljesítményét kihasználva a forgalmas vonalakon.
A South African Class 34-900 dízelmozdony a dél-afrikai vasutak erőteljes és megbízható tagja, amely a 20. század végén játszott kulcsszerepet a teherszállítás fejlődésében.
A Queensland Railways 2470 class dízelmozdony a hatvanas évek végén jelent meg, és az ausztrál vasútvonalak egyik meghatározó gépszörnye lett megbízhatóságának és sokoldalúságának köszönhetően.