SER R class gőzmozdony

Az 1891-ben bemutatott SER R class gőzmozdonyok a brit vasút történetében kiemelkedő szerepet játszottak azáltal, hogy kimagasló teljesítményükkel és hatékonyságukkal új mércét állítottak a korszerű vonatozásban.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

Az 1891-ben bemutatott SER R class gőzmozdonyok a brit vasút történetében kiemelkedő szerepet játszottak azáltal, hogy kimagasló teljesítményükkel és hatékonyságukkal új mércét állítottak a korszerű vonatozásban.

Az 1875-ben szolgálatba állított GS&WR Class 90 gőzmozdony a 19. század végén a Dublini és Corki vasúti vonalon vált ikonikussá, megbízhatósága és teljesítménye révén.

A GWR 927 Class gőzmozdonyt a 20. század elején tervezték és építették, a Nagy Nyugati Vasútnál pedig gyors és hatékony tehervonatok vontatására használták.

A CGR 0-4-0ST 1873 gőzmozdony a 19. század közepén vált a dél-afrikai vasúthálózat meghatározó szereplőjévé, kompakt méretével és megbízhatóságával könnyítve meg a bányavidékek közötti áruszállítást.

A GWR 378 Class gőzmozdony a brit vasúti történelem egyik meghatározó alakja volt, amely a Great Western Railway modernizációs törekvéseiben játszott kulcsszerepet.

A Belgian State Railways Type 28 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott Belgium vasúti fejlődésében, mivel megbízhatóságával és erejével kiemelkedett társai közül.

A G&SWR 46 Class gőzmozdony a 19. század végén Skóciában vált híressé, amikor erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával forradalmasította a vasúti közlekedést.