vasúti infrastruktúra

DB Class 151 elektromos mozdony

A DB Class 151 elektromos mozdony a német vasúthálózat igáslova, amely megbízható teljesítményével és masszív kivitelével évtizedek óta szolgálja a tehervonatok hatékony mozgatását.

Sri Lanka Railways W2 dízelmozdony

A Sri Lanka Railways W2 dízelmozdony az 1950-es években érkezett, és fontos szerepet játszott abban, hogy megbízhatóbbá tegye az ország vasúti közlekedését, miközben az új technológiák bevezetésével javította a szállítás hatékonyságát.

JNR Class EF63 elektromos mozdony

A JNR Class EF63 elektromos mozdony különleges szerepet játszott Japán vasúttörténetében, mivel kifejezetten a meredek Usui-hágón való közlekedésre tervezték, ahol a kihívásokkal teli terep legyőzése volt a fő feladata.

British Rail Class 73 elektromos mozdony

A British Rail Class 73 elektromos mozdonyok kivételes sokoldalúságukkal a brit vasúthálózat oszlopos tagjaivá váltak, hiszen képesek áramvonalas működésre mind elektromos, mind dízelüzemű vonalak mentén.

DR Class E 11 elektromos mozdony

A DR Class E 11 elektromos mozdony az 1960-as évek Német Demokratikus Köztársaságának vasúthálózatát forradalmasító innováció, amely kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával hódította meg a sínpárokat.

Belgian Railways Class 62 dízelmozdony

A Belgian Railways Class 62 dízelmozdony elegáns designjával és megbízhatóságával vált a belga vasúthálózat egyik ikonikus elemévé, hozzájárulva az ország közlekedésének fejlődéséhez.

Belgian Railways Class 23 elektromos mozdony

A Belgian Railways Class 23 elektromos mozdony az 1950-es évek technológiai áttörését képviseli, amely megbízhatóságával és teljesítményével forradalmasította a belga vasutak működését.

FS Class E.621 elektromos mozdony

Az FS Class E.621 elektromos mozdony az olasz vasúti hálózat úttörőjeként robbant be a köztudatba a 20. században, forradalmasítva a vasúti közlekedést hatékonyságával és megbízhatóságával.

British Rail Class 76 elektromos mozdony

A British Rail Class 76 elektromos mozdony a középkategória úttörője volt az 1950-es évek brit vasútján, kihasználva az elektromos hajtás előnyeit a nehéz teherszállítás során.