JNR Class DE15 dízelmozdony

A JNR Class DE15 dízelmozdony a japán vasutak történetében fontos lépést jelentett az átfogó gépesítés felé, megbízhatóságával és sokoldalúságával számos feladatot látott el a sínpályákon.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A JNR Class DE15 dízelmozdony a japán vasutak történetében fontos lépést jelentett az átfogó gépesítés felé, megbízhatóságával és sokoldalúságával számos feladatot látott el a sínpályákon.

Az FS Class E.444 elektromos mozdony az 1960-as évek végén az olasz vasutak egyik ikonikus szereplőjévé vált, gyorsaságával és megbízhatóságával biztosítva a modern közlekedést.

Az FS Class D.443 dízelmozdony Olaszország vasúti hálózatának meghatározó szereplője volt a 20. században, innovatív technológiájával és megbízhatóságával hódította meg az utakat.

Az EMD SDP45 dízelmozdony a 60-as évek vasúti innovációjának egyik ikonikus darabja, amely hosszú távú utazásokat és nagy terhelhetőséget kínált a kor vasúti szolgáltatásai számára.

Az EMD SD38 dízelmozdony az 1960-as években készült, és különösen a tehervonatoknál bizonyította megbízhatóságát és erőteljes teljesítményét.

Az EMD GT26 Series dízelmozdony az 1960-as évek közepétől kezdve világszerte elterjedt, megbízhatóságával és erejével sok vasúti társaság kedvencévé vált.

Az 1960-as évek végén bemutatott EMD FP45 dízelmozdony a hosszú távú vasúti közlekedés zászlóshajója lett, ötvözve a nagy sebességet és a megbízhatóságot, hogy jobban elérhetővé tegye az utazást az Egyesült Államokban.

A DSB Class MZ dízelmozdony a dán vasutak egyik ikonikus erőgépe, amely kiemelkedő sebességével és megbízhatóságával vált a skandináv vasúti közlekedés gerincévé.

A CP Class 1400 dízelmozdony a portugál vasút meghatározó járműve volt, amely megbízhatóságával és sokoldalúságával éveken át szolgálta a közlekedést.

A Chichibu Railway Class DeKi 300 elektromos mozdony a japán vasúthálózat megbízható oszlopos tagja, amely hatékony működésével és hosszú élettartamával vált kedveltté a szállításban.