vasúti közlekedés

DR Class 252 elektromos mozdony

A DR Class 252 elektromos mozdony a DDR időszak egyik meghatározó vasúti ereklyéje, amely úttörő jelentőséggel bírt a keletnémet vasútvonalak elektrifikációjában.

China Railways SS6 elektromos mozdony

A China Railways SS6 elektromos mozdony a kínai vasúthálózat egyik meghatározó darabja, amely a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében elektromos meghajtásával hozzájárul a fenntartható közlekedés fejlődéséhez.

South African Class 16E elektromos mozdony

A South African Class 16E elektromos mozdony a Dél-afrikai vasúthálózat izgalmas fejezetét képviseli, ami a modern technológia és a fenntartható közlekedés ötvözését testesíti meg.

South African Class 10E1, Series 2 elektromos mozdony

Az 1980-as években bemutatott South African Class 10E1, Series 2 elektromos mozdonyok a dél-afrikai vasúti hálózat gerincét képezték, megbízhatóságukkal és teljesítményükkel jelentősen hozzájárulva a térség fejlődéséhez.

NS Class 1700 elektromos mozdony

Az NS Class 1700 elektromos mozdony a holland vasúti közlekedés oszlopos tagja, amely a megbízhatóságát és modern kialakítását ötvözi a mindennapi forgalomban.

GML10 elektromos motorvonat

A GML10 elektromos motorvonat a modern vasúti közlekedés egyik jellegzetes példája, amely hatékonyságával és környezetbarát működésével tűnik ki a mai európai hálózatokban.

GE Dash 8-40CM dízelmozdony

A GE Dash 8-40CM dízelmozdony a vasúti közlekedés történetének egy fontos szereplője, amelyet erőteljes teljesítménye és innovatív technológiája miatt értékelnek szerte a világon.

FGC 254 Series dízelmozdony

Az FGC 254 Series dízelmozdony jól ismert robusztus kialakításáról és hatékony üzemanyag-felhasználásáról, ami miatt előszeretettel alkalmazzák a katalán vasúthálózaton.

China Railways DF9 dízelmozdony

A China Railways DF9 dízelmozdony a 20. század végén jelent meg, és jelentős szerepet játszott Kína vasúti hálózatának fejlődésében, megbízhatóságával és hatékonyságával.

British Rail Class 21 (MaK) dízelmozdony

A British Rail Class 21 (MaK) dízelmozdony Németországban készült, és az 1950-es évek végén csatlakozott a brit vasúthálózathoz, hozzájárulva a korszerű vasúti közlekedés fejlődéséhez.