P30CH (GE) dízelmozdony

A P30CH (GE) dízelmozdony az 1970-es években vált ismertté, amikor az amerikai vasúthálózaton szolgált, és a korai próbálkozások között volt a dízeltechnológia hatékonyságának növelésére.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A P30CH (GE) dízelmozdony az 1970-es években vált ismertté, amikor az amerikai vasúthálózaton szolgált, és a korai próbálkozások között volt a dízeltechnológia hatékonyságának növelésére.
A Dash 9-40CW (GE) dízelmozdony a modern vasúttechnológia egyik ikonikus képviselője, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával vált közkedveltté a vasúttársaságok körében.
Az U33B (GE) dízelmozdony a General Electric 1960-as évekbeli újítása volt, amely erős motorjával és megbízható teljesítményével hamar a vasutak kedvelt választásává vált.
A 45-ton (GE) dízelmozdony az 1940-es években készült, és kompakt formájával ideális választás volt a kisebb ipari vasúti műveletekre, egyszerűsége miatt pedig könnyen kezelhető maradt.
A 44-ton (GE) dízelmozdony az amerikai vasutak egyik megbízható munkagépe volt, amelyet elsősorban az ipari területeken használtak vontatásra és rendezési feladatokra a 20. század közepén.
A GT16 (EMD) dízelmozdony kiemelt szerepet játszott a vasúti áruszállításban a 20. század második felében, megbízhatósága és teljesítménye miatt a világ számos pontján alkalmazták.
A GL8 (EMD) dízelmozdony a 20. század közepén tervezett modell, amelyet világszerte használtak a vasúti áruszállítás hatékonyságának növelésére.
A G8C (EMD) dízelmozdony a vasúti közlekedés hatékonyságát új szintre emelte, különösen az ipari és teherforgalomban betöltött szerepével.
Az SD45 (EMD) dízelmozdony az 1960-as évek technológiai újdonságaként kápráztatta el a vasút szerelmeseit, a 3600 lóerős motorjával pedig a nehéz tehervonatok meghatározó erejévé vált.
Az SD38 (EMD) dízelmozdony a hatvanas évek végén jelent meg, és robusztus kialakításának köszönhetően megbízható választás volt a nagy teherbírású vasúti szállításokban.