vasútmodellezés

Pennsylvania Railroad class Q1 gőzmozdony

A Pennsylvania Railroad class Q1 gőzmozdony az 1940-es évek egyik mérnöki remekműve volt, amely jelentős teljesítményt és hatékonyságot biztosított az amerikai vasúti hálózaton.

NSB Di 1 dízelmozdony

Az NSB Di 1 dízelmozdony a norvég vasúti történelem egyik jelentős fejezete, hiszen ez volt az első dízelmozdony-típus, amely új korszakot indított a hatékony és környezetbarát vasúti közlekedés terén az 1950-es években.

New York, Susquehanna and Western 206 dízelmozdony

A New York, Susquehanna and Western 206 dízelmozdony a vasúti innováció szimbólumaként szolgál, kiemelve a technológiai fejlődést és az ipari hatékonyságot az Egyesült Államok északkeleti részén.

LNER Thompson Class B1 gőzmozdony

Az LNER Thompson Class B1 gőzmozdony a vasúttörténet egyik ikonikus alakja, amely a brit vasutak aranykorát idézi meg megbízhatóságával és sokoldalúságával.

Granite Rock Co. 10 dízelmozdony

A Granite Rock Co. 10 dízelmozdony, amely a 20. század elején készült, jelentős szerepet játszott az ipari szállítási folyamatok gyorsításában és a gazdaság fellendítésében.

Grand Trunk Western 6325 gőzmozdony

A Grand Trunk Western 6325 gőzmozdony varázslatos bepillantást nyújt a múlt századi vasúti közlekedésbe, megidézve a klasszikus mozdonyok korát.

DRB Class 52 dízelmozdony

A DRB Class 52 dízelmozdony a németországi vasút történetében különleges szerepet töltött be, hiszen a második világháború idején a hatékonyság és a megbízhatóság új szintjét képviselte.

Union Pacific 4012 gőzmozdony

A Union Pacific 4012 gőzmozdony a történelem egyik legimpozánsabb szerkezete, amely az amerikai vasútvonalak meghatározó erejeként szolgált.

Chesapeake and Ohio class H-8 gőzmozdony

A Chesapeake and Ohio class H-8 gőzmozdony a 20. század közepén a világ egyik legnagyobb és legerősebb mozdonyaként üzemelt, amely lenyűgöző teljesítményével és impozáns méreteivel hódította meg a vasúti közlekedést.

British Rail Class 76 elektromos mozdony

A British Rail Class 76 elektromos mozdony a középkategória úttörője volt az 1950-es évek brit vasútján, kihasználva az elektromos hajtás előnyeit a nehéz teherszállítás során.