FS Class E.321 (third rail) elektromos mozdony

Az FS Class E.321 (third rail) elektromos mozdony az olasz vasutak egyik innovatív szereplője, amely kialakításával és hatékonyságával jelentős előrelépést hozott a városi vonalakon.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az FS Class E.321 (third rail) elektromos mozdony az olasz vasutak egyik innovatív szereplője, amely kialakításával és hatékonyságával jelentős előrelépést hozott a városi vonalakon.
Az FS Class 480 gőzmozdony a 20. század elején az olasz vasúthálózat egyik meghatározó szereplője volt, kiemelkedő hatékonyságával és megbízhatóságával.
Az 1920-as évek ikonikus járműve, a Victorian Railways K class gőzmozdony, robusztus kialakításával és gazdaságos üzemeltetésével jelentős szerepet játszott Ausztrália vasúti közlekedésének fejlődésében.
Az FS Class 940 gőzmozdony az olasz vasút büszkesége volt, amely a 20. század közepén fontos szerepet játszott a nehéz teherszállításban.
A DSER 15 and 16 dízelmozdonyok mérföldkőnek számítottak az ír vasúttörténetben, hiszen ezek hozták el a diesel technológia korszakát a széles körű vasúti közlekedésbe.
A GNRI Class T2 gőzmozdony az Ír vasúttörténelem egyik kiemelkedő szereplője, amely a 20. század elején jelentős hatással volt a sziget közlekedésére.
A GNR Class O2 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az áruszállításban, kiváló teljesítményével és robusztus felépítésével.
A Metropolitan Railway H Class gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és fontos szerepet játszott London földalatti vasúthálózatának fejlesztésében, megbízható és erőteljes teljesítményével.
A GER Class D81 gőzmozdony a 20. század elején a brit vasútgyártás egyik különleges alkotásaként mutatkozott be, kiemelkedve hatékonyságával és megbízhatóságával.
Az USRA Heavy Santa Fe gőzmozdony egy ikonikus mérnöki remekmű, amely az amerikai vasutak erejét és robusztusságát tükrözi, a nehéz tehervonatok tökéletes vezére.