vasútmodellezés

Southern Pacific class MC-6 gőzmozdony

A Southern Pacific class MC-6 gőzmozdony az 1930-as évek ikonikus vasúti erőműve volt, amely a hosszú távú teherfuvarozásban vált meghatározóvá az Egyesült Államok nyugati partján.

Southern Pacific 2355 dízelmozdony

A Southern Pacific 2355 dízelmozdony az amerikai vasúttársaság innovatív erejét tükrözi, amely a 20. század közepén megbízhatóságával és hatékonyságával vált ismertté a tehervonatok világában.

Southern Pacific 2353 gőzmozdony

A Southern Pacific 2353 gőzmozdony egy igazi történelmi kincs, amely a 20. század elején járta a kaliforniai síneket, emlékeztetve minket a régi idők vasúti kalandjaira és az ipari forradalom hatalmas lépéseire.

Prussian T 18 gőzmozdony

A Prussian T 18 gőzmozdony a német vasutak büszkesége volt, amely hatékony menettulajdonságaival és megbízhatóságával emelte a mozdonytechnika színvonalát a 20. század elején.

MRWA C class dízelmozdony

Az MRWA C class dízelmozdony a nyugat-ausztráliai vasutak történetében jelentős szerepet játszott, mivel megbízhatóságával és teljesítményével segítette a régió ipari fejlődését.

LSWR D15 class gőzmozdony

Az LSWR D15 class gőzmozdony a korai 20. század egyik ikonikus vasúti járműve volt, amit William Adams tervezett, és jelentős szerepet játszott a helyi személyvonatok gyors és hatékony közlekedésében.

GNR Class H3 gőzmozdony

A GNR Class H3 gőzmozdony a 20. század elején kiemelkedett a vasúti technológia fejlődésében, kiváló teljesítményével és megbízhatóságával gazdagítva a brit vasutakat.

Southern Pacific class AM-2 gőzmozdony

A Southern Pacific class AM-2 gőzmozdony a 20. század elején lenyűgözte a közönséget robusztus teljesítményével és ikonikus kialakításával, hozzájárulva a vasút történetének egyik legizgalmasabb fejezetéhez.

Saxon XIV HT dízelmozdony

A Saxon XIV HT dízelmozdony a 20. század közepén jelentős előrelépést hozott a vasúti közlekedés fejlődésében, amikor a hatékonyság és az innováció új szintre emelte a dízeltechnológiát.

FS Class 740 gőzmozdony

Az FS Class 740 gőzmozdony az 1920-as években jelent meg Olaszországban, amikor a vasúti közlekedés fejlődése új lendületet kapott, és a mozdony tervezése a sebesség és megbízhatóság növelésére összpontosított.