GCR Class 8C gőzmozdony

A GCR Class 8C gőzmozdony a 20. század eleji brit vasutak büszkesége volt, híres megbízhatóságának és hatékonyságának köszönhetően.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GCR Class 8C gőzmozdony a 20. század eleji brit vasutak büszkesége volt, híres megbízhatóságának és hatékonyságának köszönhetően.
A CGR NG 0-4-0T gőzmozdony kivételes példája a dél-afrikai vasúttörténetnek, amely a keskeny nyomtávú pályákon való hatékony közlekedéshez készült.
A Bavarian S 3/5 gőzmozdony az 1900-as évek elején a német vasutak büszkesége volt, korszerű technológiájával és elegáns megjelenésével hódítva meg az utazóközönséget.
A GWR 3700 Class gőzmozdony a brit vasúti történelem ikonikus szereplője, amely eleganciájával és teljesítményével forradalmasította a XIX. századi vasúti közlekedést.
A CGR 2-6-0ST 1902 gőzmozdony különleges helyet foglal el a vasúttörténetben, hiszen innovatív kialakítása révén hozzájárult a dél-afrikai vasútvonalak hatékonyságának növeléséhez a 20. század elején.
A Saxon V K elektromos mozdony a 20. század elején jelent meg, és forradalmasította a szászországi vasúti közlekedést a korszerű technológiájának köszönhetően.
A Santa Fe 1010 gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem egyik ikonikus darabja, amely az Atchison, Topeka és Santa Fe vasúti hálózat fejlődéséhez jelentős mértékben hozzájárult a 20. század elején.
A H&BR Class G3 gőzmozdony különleges példája a brit vasúti történelemnek, amely az úttörő technológiai fejlesztések révén játszott kulcsszerepet a 20. század eleji vasúti közlekedés fejlődésében.
A GCR Class 9J gőzmozdony a 20. század elején a brit vasúti hálózat meghatározó szereplője volt, jelentősen hozzájárulva az ipari forradalom lendületéhez.
Az État 3701 to 3755 dízelmozdony sorozat a francia vasúti hálózat történetében fontos szerepet játszott, hozzájárulva a hatékonyabb és környezetbarátabb közlekedés megvalósításához a 20. század folyamán.