DRG H 02 1001 dízelmozdony

A DRG H 02 1001 dízelmozdony a német vasút történetében mérföldkőnek számít, mivel jelentős lépést jelentett a modern dízeltechnológia felé.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A DRG H 02 1001 dízelmozdony a német vasút történetében mérföldkőnek számít, mivel jelentős lépést jelentett a modern dízeltechnológia felé.

Az FS Class E.471 elektromos mozdony a vasúti közlekedés innovációjának egyik kiemelkedő példája, ami a hatékony és környezetbarát utazás lehetőségeit tárja elénk.

A DRG Class 80 gőzmozdony a német vasutak történetében a könnyű tolatószolgálat megbízható zászlóshajójaként vált ismertté, egyszerű kialakításával és hatékony működésével.

Az NSB El 2 elektromos mozdony a norvég vasút történetében fontos mérföldkő, hiszen az 1920-as években a villamosítás kezdeti szakaszában úttörő szerepet játszott a hatékony és környezetbarát szállítás megvalósításában.

A Metropolitan Railway H Class gőzmozdony az 1890-es években mutatkozott be, és a londoni vasútvonalak szívében történeti jelentőséget nyert, mint a városi közlekedés egyik kulcsszereplője.

Az Izhitsa típusú gőzmozdonyok az orosz vasutak egyik meghatározó szereplői voltak, amelyek kibővítették a szállítási kapacitást a 19. század végén, és hozzájárultak az ipari fejlődéshez.

A China Railways JF gőzmozdonyok a kínai vasúttörténet meghatározó alakjai, amelyek évtizedeken át szolgálták az ország ipari fejlődését és közlekedési hálózatát.

Az NSB Class 32 dízelmozdony a norvég vasúthálózat egyik megbízható tagja, amely modern technológiájával és stabil teljesítményével biztosítja a zökkenőmentes utazást az utasok számára.

Az FS Class E.332 elektromos mozdony Olaszország vasúti történetének egyik ikonikus gépe, amely kiemelkedett hatékonyságával és technológiai újításaival a 20. század közepén.

Az État 40-001 to 40-143 dízelmozdonyok a francia vasút történetében jelentős helyet foglalnak el, modernizálva a közlekedést és megkönnyítve az áruszállítást a 20. század közepén.