Great Northern class Z-1 elektromos mozdony

A Great Northern class Z-1 elektromos mozdony a 20. század elején mutatkozott be, és jelentős szerepet játszott az Egyesült Államok vasúti infrastruktúrájának modernizálásában.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Great Northern class Z-1 elektromos mozdony a 20. század elején mutatkozott be, és jelentős szerepet játszott az Egyesült Államok vasúti infrastruktúrájának modernizálásában.

A Chesapeake and Ohio 490 gőzmozdony a vasúti történelem kiemelkedő képviselője, amely az 1920-as évektől kezdve lenyűgöző teljesítményével hódította meg a pályákat, jelképezve az amerikai ipar erejét és innovációját.

Az RH&DR No.1 Green Goddess gőzmozdony, amely 1925-ben épült, a Romney, Hythe & Dymchurch vasút ikonikus darabjaként egyedülálló élményt nyújtott az utasoknak, miközben a látogatók számára a történelmi vasúti élmények nagykövete lett.

A Metropolitan Railway K Class gőzmozdony a 20. század elején szolgált London alatt, kiemelve a városi közlekedésben betöltött kulcsszerepét a gőzmozdonyok korában.

A Queensland B9½ class locomotive gőzmozdony a 20. század elején játszott fontos szerepet az ausztrál vasúti közlekedésben, kiemelve a gőztechnológia fejlődését és a régió vasúthálózatának bővülését.

A Pennsylvania Railroad class L5 elektromos mozdony a múlt század elején hódította meg az amerikai vasutakat, a modern technológia úttörő példájaként szolgálva az elektromos meghajtás terén.

Az LMS Fowler Class 3F gőzmozdony, ismertebb nevén „Jinty”, a brit vasúti történelem egyik meghatározó darabja, amit sokoldalúsága és megbízhatósága miatt kedveltek a vasutasok.

A China Railways JF2 gőzmozdony a kínai vasúti történelem egyik ikonikus résztvevője, amely a 20. század közepén szolgált, gazdagítva az ország ipari fejlődését és szállítási kapacitását.

A Union Pacific 5511 gőzmozdony a vasúti történelem egyik ikonikus darabja, mely hűen tükrözi a korának hatalmas mérnöki újításait és erőt sugárzó megjelenését.

A JNR Class D50 gőzmozdony az 1920-as években jelentős szerepet játszott Japán vasúti fejlődésében, robusztus kialakításával és megbízható teljesítményével hódítva meg a szigetország síneit.