SECR P class gőzmozdony

A SECR P class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgálta ki a brit vasutakat, jellegzetes dizájnjával és megbízhatóságával gyorsítva fel az utazást Délkelet-Angliában.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A SECR P class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgálta ki a brit vasutakat, jellegzetes dizájnjával és megbízhatóságával gyorsítva fel az utazást Délkelet-Angliában.
A Rhymney Railway P class gőzmozdony a 19. század végi ipari fejlődés ikonikus szereplője volt, amely hozzájárult Dél-Wales gazdasági fellendüléséhez.
A Prussian T 10 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és hatékonyan szolgálta a német vasúti hálózatot, kiemelkedő teljesítményt nyújtva a személyszállításban.
Az Oldenburg S 5 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Németország vasúti hálózatának fejlődésében, megbízhatóságáról és teljesítményéről ismertté téve magát az ipari forradalom idején.
Az 1860-as években megjelent NSR H class gőzmozdony több mint 70 évig szolgálta a brit vasutakat, bemutatva a korszak mérnöki képességeit és a gőztechnika fejlődését.
A NER Class X gőzmozdony a 20. század elején jelentős teljesítményével és megbízhatóságával a vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplőjévé vált.
Az NBR J class gőzmozdony a skót North British Railway számára készült a 20. század elején, és nevét megbízhatóságának és teljesítményének köszönhette.
Az 1900-as évek elején az MGWR Classes C and Cs gőzmozdonyok a hatékony közlekedés jelképeivé váltak, különleges kialakításukkal és kiváló teljesítményükkel hozzájárulva az ír vasutak fejlődéséhez.
A Manila Railway D class gőzmozdony a Fülöp-szigetek első generációs vasúti motorjai közé tartozott, és az 1900-as évek elején játszott kulcsszerepet a regionális közlekedés fejlődésében.
Az LT&SR 79 Class gőzmozdony a 20. század elejének jellegzetes brit vasúti járműve volt, amely kiemelkedett megbízhatóságával és az ipari forradalom előrehaladásában játszott szerepével.