GS&WR Class 362 gőzmozdony

A GS&WR Class 362 gőzmozdony egy különleges darabja az ír vasúttörténetnek, amely hatékonyságával és megbízhatóságával hódította meg a síneket a 19. század végén.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GS&WR Class 362 gőzmozdony egy különleges darabja az ír vasúttörténetnek, amely hatékonyságával és megbízhatóságával hódította meg a síneket a 19. század végén.
A GER Class G58 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg és különleges tervezésével a brit vasút történelem egyik ikonikus szereplőjévé vált, kiemelkedve erőteljes teljesítményével és hatékony működésével.
A GCR Class 8B gőzmozdonyt, a 20. század elején tervezett ikonikus vasúti járművet, a megbízhatóság és a teljesítmény emelte ki a Nagy Közép-Vasút büszkeségei közé.
Az 1920-as évek Olaszországában az FS Class 910 gőzmozdony kiemelkedett kompakt kialakításával és megbízhatóságával, amely különösen a helyi személyszállításban bizonyult nélkülözhetetlennek.
Az FS Class 600 gőzmozdony az olasz vasúti történelem egyik ikonikus darabja, amely hatékonyságával és sebességével lenyűgözte az utazóközönséget a 20. század első felében.
A CSAR Rack 4-6-4RT gőzmozdony egy lenyűgöző mérnöki teljesítmény, amely a hegyvidéki vasutak kihívásainak leküzdésére készült, ötvözve a kimagasló vontatási erőt és a műszaki innovációt.
A Bavarian PtL 2/2 gőzmozdony az 1900-as évek elején különleges mérnöki bravúrként szolgált, mivel páratlanul kanyargós pályákon is kiválóan teljesített Bajorországban.
A Bavarian P 3/5 N gőzmozdony a 20. század elején jelentős előrelépést hozott a német vasúttechnológiában, ötvözve a korszerű formatervezést és a hatékony teljesítményt.
A Bavarian G 4/5 N gőzmozdony a 20. század elején a bajor vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplője volt, kiemelkedve hatékonyságával és teljesítményével.
A WAGR U class (1903) gőzmozdony az ausztrál vasúttörténet ikonikus szereplője volt, amely megbízhatóságával és hatékonyságával segítette a nyugat-ausztráliai területek fejlődését a 20. század elején.