Taff Vale Railway O3 class gőzmozdony

A Taff Vale Railway O3 class gőzmozdony a 19. század végi Walesben fontos szerepet játszott, köszönhetően megbízhatóságának és teljesítményének, amely a bányavidék szénszállítását forradalmasította.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Taff Vale Railway O3 class gőzmozdony a 19. század végi Walesben fontos szerepet játszott, köszönhetően megbízhatóságának és teljesítményének, amely a bányavidék szénszállítását forradalmasította.
A Southern Railway 630 gőzmozdony a múlt technológiai csodája, amely a régi idők vasúti hangulatát őrzi meg, és a mai napig lenyűgözi a vasútbarátokat egyszerű, elegáns megjelenésével és történelmi jelentőségével.
A Southern Pacific 2718 gőzmozdony az 1920-as évek vasúttechnológiai fejlődésének ikonikus képviselője, amely egykor hatalmas lendülettel szelte át Kalifornia vasútvonalait.
A Southern Pacific 2706 gőzmozdony az amerikai vasúti történelem egyik ikonikus képviselője, amely a 20. század közepén szolgált, hozzájárulva a hatékony áruszállítás fejlődéséhez.
A South West African Jung dízelmozdony a vasúti történelem különleges szereplője, amely az 1950-es években afrikai vasútvonalakon szolgált, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.
A South African Class F 4-6-4T gőzmozdony a 20. század elején vált ikonikus szállítóeszközzé, kiemelve a dél-afrikai vasúti technológia fejlődését és megbízhatóságát.
A South African Class 8Z 2-8-0 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik jellegzetes gépezete volt, amely kiemelkedett erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával a szénszállításban és a távoli útvonalakon.
A South African Class 8F 4-8-0 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik ikonikus szereplője, mely masszív felépítésével és lenyűgöző teljesítményével szolgálta az utazóközönséget a 20. században.
A Rhymney Railway M class gőzmozdony a walesi iparvidék közlekedésének fontos szereplője volt, amely megbízhatóan szolgálta a helyi vasúti hálózatot a 19. század végén.
A Réseau Breton 4-6-0 tank locomotives gőzmozdonyokat a 19. század végén fejlesztették ki, hogy a bretagne-i vasúthálózat kiszolgálásában kiemelkedő teljesítményt nyújtsanak, egyedülálló kialakításukkal megkönnyítve a forgalmat a vidéki tájakon.