Ceinture 4001 to 4005 elektromos motorvonat

A Ceinture 4001 to 4005 elektromos motorvonat sorozat a francia vasúti közlekedés úttörőjeként funkcionált, elősegítve a városi közlekedés fejlődését a 20. század elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Ceinture 4001 to 4005 elektromos motorvonat sorozat a francia vasúti közlekedés úttörőjeként funkcionált, elősegítve a városi közlekedés fejlődését a 20. század elején.
A **Cambrian Railways 4-4-0 locomotives gőzmozdony** jellegzetes kialakítása és megbízhatósága révén kulcsszerepet játszott a 19. század végén az angol vasúti közlekedés fejlődésében.
A Bavarian S 2/5 gőzmozdony a német vasúttörténet egyik ikonikus szereplője, amely a sebességével és innovatív technikai megoldásaival a 20. század elején meghatározó szerepet játszott a vasúti közlekedés fejlődésében.
A WAGR E class gőzmozdony a nyugat-ausztráliai vasutak történetének fontos szereplője volt, amely a 20. század elején megbízható erőt biztosított a személy- és teherszállításban.
A VR Class Sk3 gőzmozdony, amelyet az 1900-as évek elején fejlesztettek ki, jelentős szerepet játszott a finn vasúti közlekedés fejlődésében.
A Southern Railway 542 gőzmozdony a vasúttörténet egy ikonikus szereplője, amely a múlt század elején a déli vasutak büszkeségeként szolgált, megtestesítve a gőz korszakának mérnöki újításait és eleganciáját.
A South African Class 6Y 2-6-2 gőzmozdony egy lenyűgöző mérnöki csoda, amely fontos szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlesztésében a 20. században.
A Queensland C16 class locomotive gőzmozdony a 20. század elején járta síneket, és különleges tervezésével a helyi vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplője lett.
A Queensland 6D11½ crane class locomotive speciális jármű különleges tulajdonságokkal és multifunkciós képességekkel járult hozzá a vasúti építkezések hatékonyságának növeléséhez.
A Prussian T 11 gőzmozdony a korai 20. század vasúti mérnöki csodája volt, tartósságával és hatékonyságával hódította meg a síneket.