Cambrian Railways Jones Class 89 0-6-0 gőzmozdony

A Cambrian Railways Jones Class 89 0-6-0 gőzmozdony a viktoriánus gőzvontatás egyik ikonikus példája, amely hozzájárult a 19. századi brit ipar és közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Cambrian Railways Jones Class 89 0-6-0 gőzmozdony a viktoriánus gőzvontatás egyik ikonikus példája, amely hozzájárult a 19. századi brit ipar és közlekedés fejlődéséhez.
A Caledonian Railway 492 Class gőzmozdony egy ikonikus darabja a brit vasúttörténelemnek, melyet a 20. század elején építettek, és menetidejével új szabványt állított fel a közlekedésben.
A Bavarian S 3/5 gőzmozdony az 1900-as évek elején a német vasutak büszkesége volt, korszerű technológiájával és elegáns megjelenésével hódítva meg az utazóközönséget.
A WAGR C class gőzmozdony a 20. század elején nagyban hozzájárult a Nyugat-Ausztrália vasúti hálózatának fejlesztéséhez, megbízhatósága és teljesítménye révén.
A Victorian Railways Dd class gőzmozdony az 1900-as évek elején jelentős szerepet játszott az ausztrál vasúti közlekedés fejlődésében, modern technológiáival és megnövelt teljesítményével.
A Prussian T 12 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a német vasúttörténelemben, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával könnyítette meg a regionális közlekedést.
A Prussian T 6 gőzmozdony a 19. század végén vált meghatározó szereplővé a német vasúthálózatban, ahol robusztus kialakítása és megbízhatósága révén a helyi járatok sztárjává vált.
A Prussian P 6 gőzmozdony a 20. század elején az egyik legmegbízhatóbb személyszállító mozdonyként vált ismertté Németország vasútvonalain.
A Prussian G 8 gőzmozdony a 20. század elején lett a német vasúthálózat egyik meghatározó szereplője, híres megbízhatóságáról és hatékonyságáról.
A NER Class U gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott az északkeleti vasúti közlekedés fejlődésében, kiemelve megbízhatóságával és teljesítményével.