Nord 2.231 to 2.305 gőzmozdony

A Nord 2.231 to 2.305 gőzmozdony sorozat az 1900-as évek elején valódi mérföldkő volt Franciaország vasúti történetében, megbízhatóságával és hatékonyságával forradalmasítva a személyszállítást.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Nord 2.231 to 2.305 gőzmozdony sorozat az 1900-as évek elején valódi mérföldkő volt Franciaország vasúti történetében, megbízhatóságával és hatékonyságával forradalmasítva a személyszállítást.
Az NGR Class I 2-6-2T gőzmozdony a 20. század elején kulcsszerepet játszott a dél-afrikai vasúti közlekedés fejlődésében, megbízható teljesítményével és innovatív kialakításával.
A NER Class T dízelmozdonyok az 1930-as évek fontos szereplői voltak, amikor a dízeltechnológia átalakította a vasúti közlekedést.
Az NCC Class A1 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott Írország vasúti közlekedésében, modern technológiájával pedig új szintre emelte a szállítási hatékonyságot.
A Milwaukee Road class A2 gőzmozdony a múlt század ikonikus járműve, amely gyorsaságával és erejével vált a vasúti közlekedés meghatározó szereplőjévé.
A Milwaukee Road 1004 gőzmozdony a huszadik század elején vált híressé, mint az egyik legerősebb és legmegbízhatóbb tehervonat-vontató az amerikai vasúthálózaton.
Az LNWR Class G1 gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a brit vasúthálózat fejlődésében, megbízhatóságával és teljesítményével sokat hozzájárulva az ipari forradalom lendületéhez.
A H&BR Class F2 gőzmozdony a Hull és Barnsley vasúttársaság egyik jellegzetes mozdonytípusa volt, amely a 20. század elején segítette a brit vasúthálózat bővülését, és hozzájárult a teherszállítás fejlődéséhez.
A H&BR Class F1 gőzmozdony a 20. század elején forradalmasította az ipari szállítást, mivel megbízhatóságával és teljesítményével hozzájárult a brit ipar fejlődéséhez.
A Great Northern class F-8 gőzmozdony a 20. század elején vált legendává, miközben hatékonyan szolgálta az amerikai vasutakat a közép-nyugati vonalakon.