CSAR Class C 2-8-4T gőzmozdony

A CSAR Class C 2-8-4T gőzmozdony a dél-afrikai vasút történetének ikonikus gépezete, amely az erő és a hatékonyság példájaként szolgált a 20. század elején.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CSAR Class C 2-8-4T gőzmozdony a dél-afrikai vasút történetének ikonikus gépezete, amely az erő és a hatékonyság példájaként szolgált a 20. század elején.
A Chicago and North Western D class gőzmozdony a 19. század végén a vasúti közlekedés meghatározó szereplője volt, különleges kialakítása pedig hatékonyságot és újabb mérföldkövet jelentett a vasúti technológiában.
A CGR 3rd Class 2-6-0T gőzmozdony a Dél-Afrikai Vasutak történetének izgalmas fejezetét képviseli, és jelentős szerepet játszott a régió ipari fejlődésében.
A 19. század végén a CBSCR Baldwin saddle tank gőzmozdony az ipari fejlődés motorja volt, zömök kialakításával és hatékony teljesítményével meghatározva a kisvasutak működését.
A Belgian State Railways Type 30 gőzmozdony az 1900-as évek elején a belgiumi vasutak egyik büszkesége volt, lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával hódítva a közönséget.
A Württemberg AD dízelmozdony a német vasúti mérnöki munka remeke, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával új lendületet adott a regionális közlekedésnek.
A Walvis Bay 2-4-2T Hope gőzmozdony egy lenyűgöző példája a korai vasúti technológiának, amely fontos szerepet játszott Namíbia közlekedési hálózatának fejlődésében.
A Victorian Railways V class gőzmozdony az 1800-as évek végén jelentős szerepet játszott az ausztrál vasúti közlekedés fejlődésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.
A Thuile Locomotive gőzmozdony a 19. század vasúti innovációinak egyik ikonikus példája, amely a gőzerő korának mérföldköveként szolgált.
A Taff Vale Railway O2 class gőzmozdony megjelenése a 19. században forradalmasította a walesi vasúti szállítást, hatékonyabb közlekedést biztosítva az ipari tevékenységek számára.