vasúttörténet

Caledonian Railway Single gőzmozdony

A Caledonian Railway Single gőzmozdony a viktoriánus kor ikonikus gépe, amely elegáns kialakításával és kiváló teljesítményével tette emlékezetessé a brit vasúti történelmet.

VR Class Sk1 gőzmozdony

A VR Class Sk1 gőzmozdony a finn vasutak ikonikus szereplője volt, amely a 20. század elején megbízhatóságával és teljesítményével szolgálta ki a helyi közlekedési igényeket.

South Australian Railways Y class dízelmozdony

A South Australian Railways Y class dízelmozdonyok az 1950-es években mutatkoztak be, és kiemelkedő szerepet játszottak a térség ipari fejlődésében, megbízhatóságukkal és sokoldalúságukkal hódítva meg a vasúti hálózatokat.

Saxon II K gőzmozdony

A Saxon II K gőzmozdony a 19. század végi vasúti innovációk egyik kiemelkedő példája volt, amelyet különösen a szász királyi vasúttársaság használatára terveztek.

Oldenburg T 0 dízelmozdony

Az Oldenburg T 0 dízelmozdony az 1950-es években jelentős előrelépést hozott a német vasúthálózat fejlődésében, megbízhatóságával és innovatív technológiájával forradalmasítva a dízelmozdonyok használatát.

NZR V class gőzmozdony

Az 1885-ben készült NZR V class gőzmozdony a technológiai fejlődés egyik fontos lépcsőfoka volt Új-Zéland vasúti történelmében, kiemelve az ipari innováció és a helyi közlekedés összefonódását.

NZR P class (1885) gőzmozdony

Az NZR P class (1885) gőzmozdony az Új-Zélandi vasúttörténet ikonikus alakja, amely hatékonyságával és teljesítményével jelentős szerepet játszott a 19. századi közlekedés fejlődésében.

NZR O class gőzmozdony

Az NZR O class gőzmozdony az 1880-as évek Új-Zélandján kulcsszerepet játszott a vasúti szállítás fejlődésében, megbízhatóságával és hatékonyságával szolgálva az utazó közönséget.

NER 1463 Class gőzmozdony

A NER 1463 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott az északkeleti vasúti hálózat fejlődésében, lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával kitűnve a korabeli vonatok között.

KkStB 73 gőzmozdony

A KkStB 73 gőzmozdony jelentős szerepet játszott az Osztrák-Magyar Monarchia vasúti közlekedésében, kiemelkedve a hatékony áruszállítás terén a 20. század elején.