vasúttörténet

Bavarian D IV gőzmozdony

A Bavarian D IV gőzmozdony a 19. századi német vasúti mérnöki tudás remeke, amely a bajor vonalakon szolgált, lenyűgözve a közönséget teljesítményével és megbízhatóságával.

Victorian Railways H class (1877) gőzmozdony

A Victorian Railways H class (1877) gőzmozdony az ausztrál vasúti hálózat egyik úttörője volt, bemutatva, hogyan lehetett a technológiai fejlődéssel összekötni távoli városokat még a 19. század végén.

Victorian Railways G class (1877) gőzmozdony

A Victorian Railways G class (1877) gőzmozdony egyedülálló technológiai újításként jelent meg a 19. század végén, hozzájárulva Ausztrália vasúthálózatának gyors bővüléséhez és a szállítás forradalmasításához.

Queensland A10 Fairlie class locomotive gőzmozdony

A Queensland A10 Fairlie class locomotive gőzmozdony az 1870-es években különleges technikai újítást hozott a vasúti közlekedésbe Ausztráliában, kiemelkedő teljesítményével és tervezésével.

Prussian P 2 gőzmozdony

A Prussian P 2 gőzmozdony a 20. század elején a porosz vasutak egyik meghatározó járműve volt, amely a sebesség és a hatékony szállítási kapacitás terén mutatott kiemelkedő teljesítményt.

Prussian G 3 gőzmozdony

A Prussian G 3 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott Németország ipari fejlődésében, kiváló teljesítményével hozzájárulva a hatékony szállításhoz.

NZR L class gőzmozdony

Az NZR L class gőzmozdony az 1880-as évek Új-Zélandjának vasúthálózatában játszott kulcsszerepet, nagy teljesítményű kialakítása révén segítve a gyorsabb és hatékonyabb szállítást a szigetországban.

NZR H class gőzmozdony

Az 1874-ben bemutatott NZR H class gőzmozdonyok forradalmasították az új-zélandi vasút történetét, mivel különösen hatékonyan birkóztak meg a meredek hegyvidéki terepekkel.

NS 5000 (1877) gőzmozdony

Az 1877-ben épített NS 5000 gőzmozdony jelentős szerepet játszott a holland vasúti közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és teljesítményével hosszú éveken át szolgálva az utasokat.