GP40PH-2 (EMD) dízelmozdony

A GP40PH-2 (EMD) dízelmozdony erőteljes teljesítményt és megbízhatóságot kínál, mely kulcsfontosságúvá tette az észak-amerikai vasúti közlekedésben.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GP40PH-2 (EMD) dízelmozdony erőteljes teljesítményt és megbízhatóságot kínál, mely kulcsfontosságúvá tette az észak-amerikai vasúti közlekedésben.
Az SDP28 (EMD) dízelmozdony az amerikai vasút történelem meghatározó alakja, amelyek erőteljes hajtásuknak köszönhetően a nagy távolságú teherszállításban játszottak kulcsszerepet.
A G22W (EMD) dízelmozdony egy megbízható és sokoldalú választás volt a vasúti társaságok számára, világszerte hozzájárulva a hatékonyabb szállításhoz.
Az SD80MAC (EMD) dízelmozdony az amerikai vasutak egyik erőteljes munkáshölgye, amit kimagasló teljesítményéért és megbízhatóságáért kedvelnek a vasútvonalak mentén.
Az SD70M (EMD) dízelmozdony az amerikai vasutakra jellemző erőteljes és megbízható gép, amelyet kifejezetten a nagy terhelésű tehervonatok vontatására terveztek.
A GP38-2W (EMD) dízelmozdony egy megbízható és sokoldalú jármű, amelyet gyakran használnak az észak-amerikai vasútvonalakon, jellegzetes széles vezetőfülkéje pedig a kanadai vasutak igényeihez igazodik.
Az SW1500 (EMD) dízelmozdony a vasúthálózatok szorgos munkása, amelyet az amerikai Electro-Motive Division tervezett, hogy rugalmasságával és megbízhatóságával kiemelkedjen a vasúti tehervonatok világában.
A TR6 (EMD) dízelmozdony a kanadai vasút számára tervezett megbízható és hatékony jármű volt, amely a vasúti szállítmányozásban jelentős szerepet töltött be.
A MÁV 392.5001 sorozat gőzmozdony a magyar vasúttörténet ikonikus darabja, amely a 20. század ipari fejlődésének tanúja és a gőzmozdonyok aranykorának egyik jellegzetes képviselője volt.
A MÁV 392.001 sorozat gőzmozdony az 1920-as évek jellegzetes darabja, amely a magyar vasúttörténelem egyik büszkeségeként szolgált innovatív tervezésével és megbízhatóságával.