LMS diesel shunter 7053 dízelmozdony

Az LMS diesel shunter 7053 dízelmozdony az ipari forradalom következő lépcsőfoka volt, amely hatékony megoldást nyújtott a vasúti szolgáltatások korszerűsítésére.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LMS diesel shunter 7053 dízelmozdony az ipari forradalom következő lépcsőfoka volt, amely hatékony megoldást nyújtott a vasúti szolgáltatások korszerűsítésére.
A JNR Class EF10 elektromos mozdony Japán vasútvonalain dolgozott, kiemelkedő szerepe volt az ország villamosítási törekvéseiben az 1930-as és 40-es évek során.
A Great Western Railway által épített GWR 7200 Class gőzmozdony különleges hírnevéhez tartozik, hogy kiváló teljesítményével a nehéz tehervonatok mozgatására tervezték, kiemelkedve az 1930-as évek brit vasútjainak sorából.
A GWR 4073 Class 5029 Nunney Castle gőzmozdony a brit vasúttörténet egyik ikonikus szereplője, amelynek elegáns formája és erőteljes teljesítménye a gőzvontatás aranykorát idézi.
A GWR 1366 Class gőzmozdony az 1930-as években készült, hogy a Nagy Nyugati Vasút hálózatán kiválóan teljesítsen a helyi és ipari vasúti feladatokban, köszönhetően kompakt és hatékony kialakításának.
Az FS Class E.428 elektromos mozdony a 20. század első felében olasz vasutak ikonjává vált teljesítményével és megbízhatóságával, hozzájárulva az elektromos vontatás fejlődéséhez Európában.
A DRG Class 89.0 gőzmozdony a német vasúti történelem egyik különleges darabja, mely kompakt felépítésével a kisebb vasúti vonalakon teljesített kiemelkedő szolgálatot.
A DRG Class 71.0 gőzmozdony a 20. század elején a német vasutak egyik legjellegzetesebb típusává vált, gyors és megbízható szolgálata révén.
A DRG Class 56.2–8 gőzmozdony a német vasúti történelem fontos része, amely az 1920-as években a tartósság és megbízhatóság szimbólumává vált.
A China Railways SL7 gőzmozdony a kínai vasúttörténelem fontos szereplője, modern vonalvezetésével és technikai újításaival hosszú évtizedekig szolgálta az ország vasúti hálózatát.