EMD F40C dízelmozdony

Az EMD F40C dízelmozdony az 1970-es években kapcsolódott be az amerikai vasúti közlekedésbe, megbízhatóságával és sajátos kialakításával vívta ki a szakma elismerését.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az EMD F40C dízelmozdony az 1970-es években kapcsolódott be az amerikai vasúti közlekedésbe, megbízhatóságával és sajátos kialakításával vívta ki a szakma elismerését.
Az EMD SW1504 dízelmozdony az 1960-as években jelent meg, kiválóan alkalmazkodva a tehervonatok hatékony mozgatásához Észak-Amerikában.
A TU7 diesel locomotive dízelmozdony a szovjet vasúti ipar egyik megbízható munkagépe volt, amelyet széles körben használtak keskeny nyomtávú vasutakon, kiemelkedve a tartósságával és sokoldalúságával.
A WAGR RA class (diesel) dízelmozdony az 1950-es években vált kiemelkedővé Ausztráliában, amikor a nyugat-ausztráliai vasutak számára készült, segítve a vasúti közlekedés modernizálását.
Az SNCF Class BB 67400 dízelmozdony a francia vasutak jellegzetes alakja, amely megbízhatóságával és sokoldalúságával vált a vasúti közlekedés meghatározó szereplőjévé.
A Seibu Class E851 elektromos mozdony az 1960-as évek japán vasúti technológiájának ékköve, amelyet a nagy sebességű és hatékony szállítás érdekében terveztek.
A New South Wales 422 class locomotive dízelmozdony az 1960-as években jelent meg, és megbízhatóságával új mércét állított a vasúti közlekedésben Ausztráliában.
Az EMD GP39 dízelmozdony kiváló példája az amerikai vasutak innovációjának, hiszen 1969-től kezdődően hatékony teljesítményével és megbízhatóságával járult hozzá a teherszállítás fejlődéséhez.
Az NSB El 14 elektromos mozdony, amelyet az 1960-as évek végén vezettek be Norvégiában, megbízhatóságáról és a nehéz körülmények közötti kiváló teljesítményéről vált ismertté.
A New South Wales 72 class locomotive dízelmozdony a 1950-es években jelent meg, forradalmasítva az ausztrál vasúti közlekedést megbízhatóságával és hatékonyságával.