Oldenburg G 7 gőzmozdony

Az Oldenburg G 7 gőzmozdony, mely a 20. század elején szolgált, német mérnöki precizitásával és megbízhatóságával a vasúti közlekedés meghatározó szereplője lett.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az Oldenburg G 7 gőzmozdony, mely a 20. század elején szolgált, német mérnöki precizitásával és megbízhatóságával a vasúti közlekedés meghatározó szereplője lett.
A South West African 0-10-0 gőzmozdony különleges kialakításával és lenyűgöző teljesítményével vált a vasúttörténet meghatározó szereplőjévé az afrikai kontinensen.
A Sentetsu Puresa-class locomotives gőzmozdonyai a japán és koreai vasúttörténet kiemelkedő szereplői voltak, megbízhatóságuk és teljesítményük révén a régi idők vasúti szállításának fő mozgatórugói lettek.
A Sentetsu Purero-class gőzmozdonyok az 1930-as években jelentek meg, amikor Japán technológiai előrehaladása révén a koreai vasutakra modernizációs hullámot hoztak.
A Sentetsu Pureko-class gőzmozdonyok a japán megszállás idején készültek Koreában, és jelentős szerepet játszottak az ország vasúti hálózatának fejlesztésében a 20. század elején.
A Savannah and Atlanta 750 gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem ikonikus darabja, amely a közlekedést forradalmasította a 19. század közepén.
A Santa Fe class 1158 gőzmozdony a 20. század közepén játszott kulcsszerepet, amikor az amerikai vasutak aranykorát élvezték, a teljesítmény és megbízhatóság jelképeként.
A Lake Superior and Ishpeming 23 dízelmozdony az amerikai vasúttörténet egyik ikonikus darabja, amely hosszú évtizedeken át szolgálta az észak-amerikai ipart a Nagy Tavak régiójában.
A Southern Pacific class MC-2 gőzmozdony az egyik legnagyobb és legerősebb Mallet típusú mozdony volt, amely a 20. század elején forradalmasította az amerikai vasúti teherszállítást.
A SECR P class gőzmozdony az 1900-as évek elején szolgálta ki a brit vasutakat, jellegzetes dizájnjával és megbízhatóságával gyorsítva fel az utazást Délkelet-Angliában.