FM H-12-44 dízelmozdony

Az FM H-12-44 dízelmozdony az 1950-es években jelent meg az amerikai vasutakon, kompaktságával és megbízhatóságával új színt hozva a tolatómozdonyok világába.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az FM H-12-44 dízelmozdony az 1950-es években jelent meg az amerikai vasutakon, kompaktságával és megbízhatóságával új színt hozva a tolatómozdonyok világába.
Az EAR 12 class dízelmozdony az 1960-as években jelentős szerepet játszott Kelet-Afrika vasúti hálózatának modernizálásában, robusztus felépítésével és megbízható teljesítményével.
A British Rail Class D16/2 dízelmozdony a brit vasúttörténet fontos szereplője volt, modern technológiájával és hatékonyságával hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A British Rail 10800 dízelmozdony az 1950-es évek úttörője volt, kiemelve a dízeltechnológia fejlődését a brit vasutaknál.
A Western Maryland Scenic Railroad 1309 gőzmozdony a múlt varázsát idézi, miközben végighalad a festői tájakon, bemutatva a vasúti történelem megkapó szépségét.
A Lima 750 and 800 hp switchers dízelmozdonyok az 1940-es években jelentős szerepet játszottak az ipari szállítás átalakításában, kompakt méretükkel és megbízható teljesítményükkel váltva kedveltté a vasúti hálózatokban.
Az EMD FP7 dízelmozdony az 1940-es és 50-es évek ikonikus amerikai motorja, amely a távolsági vonatok kényelmét és sebességét forradalmasította a vasúti közlekedésben.
Az EMD E8 dízelmozdony a vasút történelmének ikonikus szereplője, melyet klasszikus formatervezése és megbízható teljesítménye tett a szén-dízel korszak meghatározó járművévé.
Az EAR 58 class elektromos mozdony az 1950-es években jelent meg, jelentősen hozzájárulva a Kelet-afrikai vasútvonalak modernizációjához megbízható működésével és hatékony üzemeltetésével.
A Chesapeake and Ohio 1308 gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem egyik ikonikus darabja, amely a 20. századi szénszállítás hatékonyságát és erejét testesítette meg.