JNR Class D51 gőzmozdony

A JNR Class D51 gőzmozdony a japán vasúttörténelem ikonikus szereplője, amely a 20. század közepén a hatékonyság és megbízhatóság szimbólumaként szolgált.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A JNR Class D51 gőzmozdony a japán vasúttörténelem ikonikus szereplője, amely a 20. század közepén a hatékonyság és megbízhatóság szimbólumaként szolgált.
Az LMS Stanier Class 5 4-6-0 5110 gőzmozdony a brit vasút ikonikus darabja, mely a 20. század közepén a megbízhatóság és teljesítmény szimbólumává vált.
A PKP class OKz32 gőzmozdony a lengyel vasutak egyik ikonikus darabja, melyet az 1930-as években fejlesztettek ki, hogy a hegyvidéki vonalakon is megbízható teljesítményt nyújtson.
A DRG Class 71.0 gőzmozdony a 20. század elején a német vasutak egyik legjellegzetesebb típusává vált, gyors és megbízható szolgálata révén.
A GWR 5800 Class gőzmozdony a Nagy Nyugati Vasúttársaság flottájának fontos tagjaként szolgált, kiválóan alkalmazkodva a kisebb állomások és mellékvonalak igényeihez.
A JNR Class C12 gőzmozdony az 1930-as években készült Japánban, és hatékonyan szolgálta a kisebb távolságú személyszállítást, a vasúti hálózat fontos részévé válva.
A DRG Class 04 gőzmozdony a német mérnöki precizitás egyik remekműve volt, amely a vasúti sebesség és hatékonyság új szintjét képviselte a 20. században.
Az FS Class E.326 elektromos mozdony az 1920-as években vált jelentőségteljessé, amikor innovatív technológiájával és megbízhatóságával forradalmasította Olaszország vasúti közlekedését.
A Px27-775 gőzmozdony egy lenyűgöző emlék a vasúti közlekedés történetéből, megőrizve a múlt izgalmas technikai vívmányait és nosztalgikus varázsát.
Az 1920-as években épített NS 6100 gőzmozdonyok a holland vasúthálózat ikonikus szereplői lettek, híresek voltak megbízhatóságukról és teljesítményükről.