VR Class Hv1 gőzmozdony

A VR Class Hv1 gőzmozdony a finn vasutak büszkesége volt a 20. század első felében, lenyűgöző teljesítményével és elegáns megjelenésével hagyva emléket a vasúttörténetben.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A VR Class Hv1 gőzmozdony a finn vasutak büszkesége volt a 20. század első felében, lenyűgöző teljesítményével és elegáns megjelenésével hagyva emléket a vasúttörténetben.
A Soo Line B-4 class gőzmozdony az 1920-as évek amerikai vasúti fejlődésének jellegzetes képviselője, amikor a teher- és személyszállítás új magasságokba emelkedett.
A Pennsylvania Railroad class K4 gőzmozdony a 20. század elején az amerikai vasutak meghatározó szereplője volt, amely erejével és megbízhatóságával vált híressé.
Az LB&SCR E2 class gőzmozdonyokat a londoni és brightoni vasút számára tervezték, és 1913-tól kezdődően a déli Anglia ikonikus tolatómozdonyai lettek.
Az NSB El 6 elektromos mozdony az 1920-as évek norvég vasúttörténetének fontos szereplője volt, amely környezetbarát innovációival járult hozzá a fenntartható közlekedés fejlődéséhez.
A Canadian Pacific 2-8-0 N-2-a, b, és c gőzmozdonyok a 20. század elején fontos szerepet játszottak a kanadai vasúti közlekedés fejlődésében, megbízható munkagépként szolgálva a nehéz fuvarozási feladatok során.
A Bavarian PtzL 3/4 gőzmozdony a bajor vasút egyik ikonikus gépe volt, amely a 20. század elején kitűnt megbízhatóságával és hatékonyságával a német vasúti hálózaton.
A Pennsylvania Railroad class K29s gőzmozdony az 1920-as évek vasúti innovációjának egyik legmeghatározóbb típusa volt, amely lenyűgöző teljesítményével hozzájárult a korszak közlekedési fejlődéséhez.
A Chicago and North Western Z class gőzmozdony a 20. század elején a megbízható és erős teljesítménye révén vált népszerűvé, formálva a vasúti közlekedést az Egyesült Államok középnyugati régiójában.
A LSWR G14 class gőzmozdony a 20. század elején mérföldkőnek számított a brit vasúti közlekedés fejlődésében, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.