GNR Class H4 gőzmozdony

A GNR Class H4 gőzmozdony a viktoriánus Anglia egyik mérnöki csodája volt, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával emelkedett ki a korszak vasúti fejlesztései közül.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GNR Class H4 gőzmozdony a viktoriánus Anglia egyik mérnöki csodája volt, amely hatékony teljesítményével és megbízhatóságával emelkedett ki a korszak vasúti fejlesztései közül.
Az LNER Class Y11 dízelmozdony az 1930-as években vált ismertté kompakt kialakításával és megbízhatóságával, amikor az ipari közlekedés egyre inkább a dízeltechnológia irányába mozdult el.
A NER Class W1 gőzmozdony az 1930-as években forradalmasította a brit vasúti közlekedést innovatív tervezésével és lenyűgöző teljesítményével, jelentős hatást gyakorolva a mozdonyok fejlődésére.
Az FS Class E.330 elektromos mozdony az 1920-as években jelent meg, úttörő szerepet játszva az olasz vasúti hálózat villamosításában és a modern közlekedés fejlődésében.
Az État 140-101 to 140-370 gőzmozdony sorozat a 20. század elején játszott fontos szerepet a francia vasúti közlekedés fejlődésében, megbízható teljesítményével és robusztus szerkezetével.
A Prussian T 13 gőzmozdony, amelyet a 20. század elején terveztek, a német vasutaknál megbízhatóságáról és sokoldalúságáról vált ismertté.
Az LB&SCR J1 és J2 osztályú gőzmozdonyok a 19. század végén közlekedtek, lenyűgöző teljesítményükkel és megbízhatóságukkal kiérdemelve az utazók elismerését az Egyesült Királyságban.
Az NBR H class gőzmozdony a 19. század végén készült, kiemelkedő képességeivel hozzájárulva a korabeli vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A South African Class 8Z 2-8-0 gőzmozdony a dél-afrikai vasutak egyik jellegzetes gépezete volt, amely kiemelkedett erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával a szénszállításban és a távoli útvonalakon.
A Ceinture 4001 to 4005 elektromos motorvonat sorozat a francia vasúti közlekedés úttörőjeként funkcionált, elősegítve a városi közlekedés fejlődését a 20. század elején.