JNR Class DD51 dízelmozdony

A JNR Class DD51 dízelmozdony a japán vasúttörténet ikonjává vált, sokoldalúságával és erőteljes teljesítményével korszakalkotó megoldást nyújtva a szigetország vasúti közlekedésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A JNR Class DD51 dízelmozdony a japán vasúttörténet ikonjává vált, sokoldalúságával és erőteljes teljesítményével korszakalkotó megoldást nyújtva a szigetország vasúti közlekedésében.

A British Rail Class 17 dízelmozdony az 1960-as években szolgált az Egyesült Királyság vasútjain, és különlegessége, hogy központi vezetőfülke-kialakítással készült, ami a kezelő személyzet számára jobb kilátást biztosított.

Az RjB 20–22 dízelmozdony a norvég vasutak meghatározó szereplője volt, megbízhatóságával és gazdaságos üzemeltethetőségével jelentős hatást gyakorolt a régió iparosodására.

A ChS3 elektromos mozdony a szovjet ipar büszkesége, amely kifinomult technológiájával és megbízhatóságával hosszú éveken át biztosította a hatékony vasúti közlekedést.

A British Rail GT3 dízelmozdony az 1960-as évek elején készült egyedi kísérleti jármű, amely a hagyományos gőzmozdony megjelenést ötvözte a dízeltechnológia modern teljesítményével.

A British Rail Class 35 dízelmozdony, amelyet gyakran Hymek néven emlegetnek, a 1960-as évek brit vasúti közlekedésének fontos szereplője volt, híressé téve a sebesség és a megbízhatóság kombinációját.

Az Indian locomotive class WAM-2 elektromos mozdony az 1960-as években jelentős előrelépést hozott az indiai vasúti közlekedésben, kiváló teljesítményével és megbízhatóságával hozzájárulva a vasúti hálózat modernizációjához.

A WAGR A class (diesel) dízelmozdony kulcsszerepet játszott az ausztráliai vasúti rendszerek modernizálásában, megbízható teljesítményével és innovatív technológiájával reformálva a vonatkiszolgálást.

Az SNCF Class BB 66600 dízelmozdonyt az 1960-as években fejlesztették ki, hogy a francia vasúthálózatban megbízható és sokoldalú szállítási megoldásként szolgáljon.

A JNR Class EF60 elektromos mozdony az 1960-as évek Japánjában jelent meg, és úttörő szerepet játszott a vasúti áruszállítás modernizálásában, kiemelkedő teljesítményével és megbízhatóságával.