GA12 (EMD) dízelmozdony

A GA12 (EMD) dízelmozdony az 1950-es években a vasúti közlekedés fontos szereplőjévé vált, köszönhetően megbízhatóságának és sokoldalúságának, melyet számos ország vasúthálózatán bizonyított.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A GA12 (EMD) dízelmozdony az 1950-es években a vasúti közlekedés fontos szereplőjévé vált, köszönhetően megbízhatóságának és sokoldalúságának, melyet számos ország vasúthálózatán bizonyított.
Az NF110 (EMD) dízelmozdony a kanadai vasút fejlődését támogatta az 1950-es években, megbízhatóságával és hatékonyságával hódítva meg a pályákat.
Az SD60F (EMD) dízelmozdony a kanadai vasúti hálózat egyik meghatározó gépe, melynek zárt vezetőfülkés kialakítása különösen az északi éghajlati viszonyokhoz igazodik.
Az F40PHL-2 (EMD) dízelmozdony a 20. század végén vált közkedveltté, mivel megbízhatóságával és hatékony üzemeltetésével az elővárosi vasúti közlekedés oszlopos tagja lett.
Az EMD F40PH-3C dízelmozdony megbízhatóságának és teljesítményének köszönhetően a mai napig fontos szerepet játszik a vasúti személyszállításban.
Az F40PHM-2 (EMD) dízelmozdony az amerikai vasutakon legendává vált, megbízhatósága és teljesítménye révén jelentős szerepet játszott a személyszállítás korszerűsítésében.
Az F40PH-2 (EMD) dízelmozdony az észak-amerikai vasúti közlekedés egyik ikonikus típusa, amelyet kiemelkedő megbízhatósága és sokoldalúsága miatt számos vasúti társaság használt személyszállító vonatokhoz.
Az F40PH-2M (EMD) dízelmozdony a vasúti közlekedésben megbízhatóságáról és sokoldalúságáról ismert, ami az utasszállítást forradalmasította Észak-Amerikában.
Az SDP40F (EMD) dízelmozdony, az Amtrak első jelentős beruházása a dízelmozdonyok történetében, kulcsszerepet játszott a vasúti szállítás modernizálásában a 1970-es években.
Az SD70I (EMD) dízelmozdony a vasúti technológia egyik modern csodája, amely kivételes hatékonyságával kiemelkedik a teherszállítás világában.