XIX. századi vasút

Prussian G 8.3 gőzmozdony

A Prussian G 8.3 gőzmozdony a 20. század elején a német vasúti szállítás gerincét képezte, kiemelkedő teljesítményével és hatékonyságával számos teherszállítási feladatra alkalmazták.

MGWR Classes C and Cs gőzmozdony

Az 1900-as évek elején az MGWR Classes C and Cs gőzmozdonyok a hatékony közlekedés jelképeivé váltak, különleges kialakításukkal és kiváló teljesítményükkel hozzájárulva az ír vasutak fejlődéséhez.

Prussian T 6 gőzmozdony

A Prussian T 6 gőzmozdony a 19. század végén vált meghatározó szereplővé a német vasúthálózatban, ahol robusztus kialakítása és megbízhatósága révén a helyi járatok sztárjává vált.

MGWR Class A gőzmozdony

Az 1800-as évek végén az MGWR Class A gőzmozdony az ír vasutak ikonikus szereplőjévé vált, lenyűgözve az utasokat sebességével és megbízhatóságával.

Baden VI b gőzmozdony

A Baden VI b gőzmozdony a 20. század elején jelentős szerepet játszott a német vasúti közlekedés fejlődésében, hatékonysága és megbízhatósága miatt a korszak egyik kiemelkedő modelljévé vált.

Prussian G 7.3 gőzmozdony

A Prussian G 7.3 gőzmozdony a német ipar egyik csúcsteljesítménye volt az 1890-es években, erős és megbízható szerkezetének köszönhetően jelentős szerepet játszott a teherszállítás fejlődésében.

Prussian G 2 gőzmozdony

A Prussian G 2 gőzmozdony a 19. század végén jelent meg, és a Prágai Vasútnál használták, robusztus kialakítása pedig a teherforgalom hatékonyságát növelte.

LCDR M1 class gőzmozdony

Az LCDR M1 class gőzmozdony a 19. századi vasúti mérnöki teljesítmény csúcsa volt, hozzájárulva a London, Chatham és Dover vasútvonal fejlődéséhez és sikeréhez.

GS&WR Class 52 gőzmozdony

A GS&WR Class 52 gőzmozdony az 1800-as évek végén szolgálta ki Írország vasúthálózatát, hozzájárulva a személy- és teherszállítás fejlődéséhez.