Történeti háttér és gyártás
A D19Er dízelmozdony a vietnámi vasúthálózat egyik jelentős fejlesztése volt, amely a 21. század elején vált elérhetővé. A mozdony kifejlesztése és gyártása mögött a modernizációs igények álltak, célja a meglévő géppark korszerűsítése és hatékonyabbá tétele volt. A mozdonyok gyártása 2006-ban kezdődött, és az első példányok a vietnámi vasúttársaság számára készültek, hogy megfeleljenek az ország növekvő közlekedési igényeinek.
Technikai jellemzők
A D19Er mozdony egy dízelmeghajtású vasúti jármű, amely számos korszerű technikai megoldást alkalmaz. A mozdony teljesítménye jelentős, és képes nagy távolságok megtételére is. A tengelyelrendezése és a szerkezeti kialakítása lehetővé teszi, hogy megbízhatóan működjön különböző útvonalakon és terhelési viszonyok mellett. A mozdony konstrukciója a vasúti közlekedés biztonságát és hatékonyságát növeli.
- Hajtásrendszer: Dízel
- Maximális sebesség: Feltöltés alatt
- Méretek: Feltöltés alatt
- Teherbírás: Feltöltés alatt
Szolgálati történelem
A D19Er mozdonyokat elsősorban a vietnámi állami vasúttársaság használta, ahol mind teher- mind személyszállítási feladatokat láttak el. A járműveket az ország különböző részein használták, és jelentős szerepet játszottak a távolsági és regionális vasúti közlekedés fejlesztésében. A mozdonyok megbízhatósága és teljesítménye miatt kedveltté váltak a vasúti dolgozók körében is.
Megőrzött példányok / múzeumi szereplés
Információ nem áll rendelkezésre a D19Er mozdonyok megőrzött példányairól vagy azok múzeumi szerepléséről. Feltételezhető, hogy a mozdonyokat még mindig aktívan használják, és nem kerültek múzeumi kiállításra.
Érdekességek és kulturális hatás
A D19Er mozdonyok jelentős hatással voltak a vietnámi vasúti közlekedésre, de nincs információ arról, hogy bármilyen kulturális vagy populáris média szereplésük lenne. Modellvasúti verzióik vagy különleges beceneveik nem ismertek.
Műszaki adatlap
Járműtípus | Dízelmozdony |
Meghajtás | Dízel |
Korszak | 2000–napjaink – Automatizálás |