Történeti háttér és gyártás
A JNR Class 4110 gőzmozdony a Japán Nemzeti Vasút (Japanese National Railways, JNR) flottájának része volt. Eredetileg az 1948-as évben készült, egy olyan időszakban, amikor a gőz ereje még mindig elengedhetetlen volt a vasúti közlekedésben Japánban. A mozdonyokat az ország ipari fejlődésének támogatására tervezték, hogy hatékonyabbá és megbízhatóbbá tegyék a vasúti áruszállítást és személyszállítást. Az ilyen típusú mozdonyok a háború utáni újjáépítés fontos szereplői voltak. A gyártás pontos helyszíne és példányszáma sajnos nem áll rendelkezésre.
Technikai jellemzők
A JNR Class 4110 gőzmozdony egy klasszikus gőzhajtású jármű volt, amelyet 1C (2-6-0) tengelyelrendezéssel láttak el. Ez a konfiguráció a mozdony számára megfelelő stabilitást és húzóerőt biztosított az emelkedőkön és hosszabb vonalakon is. A mozdony teljesítményét, maximális sebességét, méreteit és egyéb részletes technikai jellemzőit nem sikerült fellelni a forrásból.
Szolgálati történelem
A JNR Class 4110 gőzmozdonyt Japánban használták, ahol főként teherszállítási feladatokat látott el. A pontos időszak, amikor szolgálatban volt, illetve a forgalomból való kivonásának időpontja nem ismert. A járművek szerepléséről és teljesítményéről a forrás nem szolgált további részletekkel.
Megőrzött példányok / múzeumi szereplés
Jelenleg nincs információ arról, hogy a JNR Class 4110 gőzmozdonyból maradt-e fenn működőképes vagy kiállítási példány a forrás alapján.
Érdekességek és kulturális hatás
A JNR Class 4110 gőzmozdony kulturális hatásáról vagy érdekességeiről, mint például modellvasúti elterjedtségről, becenevekről vagy irodalmi megjelenésekről, a forrás nem tartalmaz információkat.
Műszaki adatlap
Járműtípus | Gőzmozdony |
Meghajtás | Egyéb |
Korszak | 1946–1969 – Dízelkorszak |
Hivatkozások
Képek
Források: Wikipédia, Google