Történeti háttér és gyártás
A KNR Pureo7-200 dízelmozdonyokat a Korea National Railway (KNR) rendelte meg, hogy kielégítse a növekvő ipari és személyszállítási igényeket. A mozdonyok gyártását 1921-ben kezdték el, hogy modernizálják a vasúti flottát és növeljék a hatékonyságot. Az ilyen mozdonyok kifejlesztésére az iparosodott területek közötti megbízható áruszállítási és utasszállító kapacitás igénye miatt került sor.
Technikai jellemzők
A KNR Pureo7-200 dízelmozdonyok korszerű hajtásrendszert alkalmaztak, amely a dízeltechnológia előnyeit kínálja. A mozdonyok maximális sebessége és teljesítménye révén hatékonyan tudták szállítani az árut és utasokat, bár a pontos műszaki adatok, például a tengelyelrendezés vagy a fékrendszer részletei nem állnak rendelkezésre.
Szolgálati történelem
A KNR Pureo7-200 osztályú mozdonyokat Dél-Koreában használták, többek között ipari célokra és személyszállításra. Az ilyen típusú mozdonyok segítették a vasúti közlekedés fejlődését és a gazdaság növekedését az ázsiai országban. A szolgálati idejük pontos vége, illetve a selejtezésük időpontja nem ismert.
Megőrzött példányok / múzeumi szereplés
A KNR Pureo7-200 osztályú mozdonyok megőrzött példányairól nem található információ. Nem ismert, hogy bármely múzeumban kiállításra kerültek volna, vagy megmaradt-e működőképes példány.
Érdekességek és kulturális hatás
A KNR Pureo7-200 mozdonyok jelentős szerepet játszottak a koreai vasúti közlekedés történetében, azonban széles körű kulturális hatásukról, beleértve a filmekben, könyvekben való megjelenést vagy a modellvasúti elterjedtséget, nincsenek információk.
Műszaki adatlap
Járműtípus | Dízelmozdony |
Meghajtás | Dízel |
Korszak | 1900–1929 – Dízel kísérletek |
Hivatkozások
https://en.wikipedia.org/wiki/KNR_Pureo7-200_class_locomotives