Történeti háttér és gyártás
A Manila Railroad 45 class gőzmozdonyokat 1919-ben gyártották az amerikai Baldwin Locomotive Works üzemeiben. A mozdonyok a Fülöp-szigeteken üzemelő Manila Railroad számára készültek, amely a helyi vasúthálózat egyik legfontosabb szereplője volt ebben az időszakban. A gyártás oka az volt, hogy növeljék a szállítási kapacitást és javítsák a vasúti szolgáltatások hatékonyságát az ország belső régióiban.
Technikai jellemzők
A Manila Railroad 45 class mozdonyok gőzüzeműek és a 4-6-0 tengelyelrendezést használták, ami azt jelenti, hogy a mozdony négy futóműtengellyel, hat hajtott tengellyel és nincsenek az utolsó részén elhelyezett tengelyek. A gőzkazán által termelt gőzt használták a hajtáshoz, amely lehetővé tette a vonatok számára, hogy jelentős terheket is könnyedén szállítsanak nagyobb távolságokra. A mozdonyok maximális sebessége és további részletes technikai jellemzőik nem találhatóak meg a forrásokban.
Szolgálati történelem
A Manila Railroad 45 class mozdonyok a Fülöp-szigeteken közlekedtek, ahol személy- és teherszállítási feladatokat láttak el. A mozdonyok különösen fontos szerepet játszottak a szigetek közötti áruszállításban, hozzájárulva ezzel a gazdasági növekedéshez és az infrastruktúra fejlődéséhez. A pontos selejtezési vagy kivonási időpontok nem állnak rendelkezésre.
Megőrzött példányok / múzeumi szereplés
Jelenleg nincsenek információk arról, hogy bármelyik Manila Railroad 45 class mozdony megőrzésre került volna múzeumi környezetben, vagy részt venne nosztalgiavonatok üzemeltetésében.
Érdekességek és kulturális hatás
Nincs fellelhető információ arról, hogy a Manila Railroad 45 class mozdonyoknak lenne bármilyen kulturális hatása vagy érdekességük, mint például becenevek vagy modellvasúti elterjedtség.
Műszaki adatlap
Járműtípus | Gőzmozdony |
Meghajtás | Gőz |
Korszak | 1900–1929 – Dízel kísérletek |
Hivatkozások
Képek
Források: Wikipédia, Google