Történeti háttér és gyártás
A SER 235 osztályú elektromos mozdony egy különleges típus, amelyet az 1866-os évben gyártottak. Az ilyen típusú járművek feltehetően a délkeleti régió vasúti fejlesztéseihez kapcsolódtak Nagy-Britanniában. Az elsődleges megrendelő valószínűleg a South Eastern Railway lehetett, amely akkoriban az elektromos hajtásra való áttérés lehetőségeit kutatta. Az eszköz gyártásáról kevés részlet ismert, beleértve a pontos darabszámot is.
Technikai jellemzők
Az SER 235 osztályú mozdony egy korai elektromos mozdonyként kategorizálható. A korai elektromos technológia miatt a részletes technikai specifikációk nem minden esetben állnak rendelkezésre. Ez a mozdony elektromos hajtással rendelkezett, amely úttörő jellegű volt a maga idejében. A maximális sebesség, teljesítmény és egyéb műszaki részletek ismeretlenek, ám valószínű, hogy az általános vasúti feladatok ellátására tervezték.
Szolgálati történelem
A mozdonyt valószínűleg Nagy-Britanniában használhatták, különleges szolgálati típusai azonban nem részletezhetők megbízható források nélkül. A szolgálati ideje és az esetleges kivonása a forgalomból nem dokumentált. A korszak vasúti innovációi között azonban emlékezetes helyet foglalhatott el a maga újszerűségével.
Megőrzött példányok / múzeumi szereplés
Jelenleg nem ismert, hogy az SER 235 osztályú mozdonyból bármely példány fennmaradt volna múzeumi körülmények között, vagy hogy működőképes darabok léteznének.
Érdekességek és kulturális hatás
Az SER 235 osztály kevésbé ismert, mint a korszak más járművei, így kulturális hatásáról, modellvasúti elterjedtségéről vagy köznyelvi elnevezéseiről nincsenek információk.
Műszaki adatlap
Járműtípus | Elektromos mozdony |
Meghajtás | Elektromos |
Korszak | 1850–1899 – Gőz fénykora |
Hivatkozások
Képek
Források: Wikipédia, Google