Vale of Neath Railway 4-4-0ST gőzmozdony

A Vale of Neath Railway 4-4-0ST gőzmozdony a 19. századi ipari innováció jeles képviselője, amely hatékony teljesítményével hozzájárult a dél-walesi vasúti közlekedés fejlődéséhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A Vale of Neath Railway 4-4-0ST gőzmozdony a 19. századi ipari innováció jeles képviselője, amely hatékony teljesítményével hozzájárult a dél-walesi vasúti közlekedés fejlődéséhez.
A De Arend gőzmozdony, Hollandiában, 1839-ben indult útjára, mint az ország első vasúti járata, ezzel megteremtve a modern közlekedés alapjait.
A Saxonia gőzmozdony, az első Németországban épített gőzmozdonyként, 1839-ben fontos mérföldkő volt a vasúti közlekedés fejlődésében, megteremtve az alapokat az ország ipari átalakulásához.
A GWR Sharp, Roberts locomotives gőzmozdonyok az 1840-es években jelentős szerepet játszottak a brit vasúti közlekedés fejlődésében, ötvözve a technikai újításokat és a megbízhatóságot.
Az LDE – Edward Bury to Pfeil gőzmozdony jelentős mérföldkő a vasúti történelemben, bemutatva a technológiai fejlődést és a mozdonytervezés innovációját a 19. században.
A KFNB – Austria and Moravia gőzmozdony a 19. század egyik technikai csodája volt, amely jelentős szerepet játszott a Közép-Európai vasúthálózat fejlődésében, forradalmasítva a közlekedést és az ipart.
A GWR Charles Tayleur gőzmozdonyok a 19. század ipari fejlődésének ikonikus példái voltak, amelyek jelentős szerepet játszottak a vasúti közlekedés modernizálásában és a brit gazdaság fellendítésében.
A híres John Bull gőzmozdony 1831-ben kezdte meg működését, és gyorsan a technikai innováció jelképe lett az amerikai vasúthálózat fejlődése során.