LCDR M1 class gőzmozdony

Az LCDR M1 class gőzmozdony a 19. századi vasúti mérnöki teljesítmény csúcsa volt, hozzájárulva a London, Chatham és Dover vasútvonal fejlődéséhez és sikeréhez.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Az LCDR M1 class gőzmozdony a 19. századi vasúti mérnöki teljesítmény csúcsa volt, hozzájárulva a London, Chatham és Dover vasútvonal fejlődéséhez és sikeréhez.
A Penrhyn Port Class gőzmozdony a 19. század végén a walesi palaiparban játszott fontos szerepet, kis mérete és nagy teljesítménye révén hatékonyan szállította a pallát a bányákból a kikötőkbe.
A Midland Railway 1322 Class gőzmozdony páratlan ereje és megbízhatósága révén a 19. század közepén a brit vasúthálózat egyik meghatározó szereplőjévé vált, hozzájárulva az ipari forradalom által fűtött közlekedési fejlődéshez.
Az LSWR 445 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a közlekedés fejlődésében, megbízható teljesítményével és innovatív műszaki megoldásaival.
A GER Class Y14 gőzmozdony az 1880-as évek brit vasútjának ikonikus szereplője, amely kivételes megbízhatóságával és gazdaságos üzemeltetésével hódított.
A GER Class G15 gőzmozdony megbízhatóságával és hatékonyságával vált a brit vasúti hálózat kiemelkedő részévé, jelentős szerepet játszva a 19. századi személyszállításban.
A SER O class dízelmozdony a vasúti közlekedés egyik meghatározó szereplője volt, amely innovatív tervezésének köszönhetően jelentős előrelépést hozott a dízeltechnológiában.
A Penrhyn Main Line class gőzmozdony a walesi bányavidék legendás munkása, amely hosszú évtizedeken át biztosította a pala szállítását a vasúti útvonalakon.
A Midland Railway 483 Class gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott az angol vasúthálózat fejlődésében, kiemelkedve robosztus kialakításával és megbízhatóságával.
Az LSWR 415 class gőzmozdony az 1880-as években forradalmasította a vasúti közlekedést stílusos dizájnjával és megbízható teljesítményével, hosszú éveken át szolgálva az utasok kényelmét.