Bavarian C III (Ostbahn) gőzmozdony

A Bavarian C III (Ostbahn) gőzmozdony a bajor vasút történelmének meghatározó szereplője volt a 19. század végén, kiemelkedő teljesítményéért és megbízhatóságáért ismert.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Bavarian C III (Ostbahn) gőzmozdony a bajor vasút történelmének meghatározó szereplője volt a 19. század végén, kiemelkedő teljesítményéért és megbízhatóságáért ismert.

A GWR Sir Watkin Class gőzmozdony a 19. század végi brit vasúttörténet ikonikus szereplője, amely lenyűgöző teljesítményével hozzájárult a nagysebességű utazás fejlődéséhez.

A G&SWR 45 Class 2-2-2 gőzmozdony a 19. század közepén szolgált Skócia vasútvonalain, jellegzetes formatervezésével és teljesítményével kiemelkedve a korabeli közlekedési innovációk között.

A KFNB Minotaurus és Ajax gőzmozdonyok a 19. század közepén jelentős fejlesztések voltak az osztrák vasúti technológiában, hozzájárulva a kor közlekedésének forradalmasításához.

Robert Stephenson LDE gőzmozdonyának innovatív tervezése a 19. században forradalmasította a vasúti közlekedést, hozzájárulva a gazdasági fejlődés felgyorsulásához.

A GWR Sharp, Roberts locomotives gőzmozdonyok az 1840-es években jelentős szerepet játszottak a brit vasúti közlekedés fejlődésében, ötvözve a technikai újításokat és a megbízhatóságot.

A GWR Mather, Dixon locomotives gőzmozdonyok az 1800-as évek vasúti fejlődésének ikonikus példái, amelyek a Nagy Nyugat Vasút hálózatában dolgoztak, és hozzájárultak a szállítás hatékonyságának növeléséhez.

Az 1830-as években a Cherepanov steam locomotive gőzmozdony forradalmasította az orosz vasúti közlekedést, megnyitva az utat a modern vonatfejlesztések előtt.