CGR Fairlie 0-6-0+0-6-0 gőzmozdony

A CGR Fairlie 0-6-0+0-6-0 gőzmozdony különleges kialakításával a 19. századi vasúti technológia csúcspontját képviselte, hatékony működésével megreformálva a szállítást.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A CGR Fairlie 0-6-0+0-6-0 gőzmozdony különleges kialakításával a 19. századi vasúti technológia csúcspontját képviselte, hatékony működésével megreformálva a szállítást.
A CGR 1st Class 2-6-0 1876 Kitson gőzmozdony a 19. század végén a vasúti technológia csúcsát képviselte, megbízhatóságával és hatékony üzemelésével hozzájárulva a dél-afrikai vasúti hálózat fejlődéséhez.
A CGR 1st Class 2-6-0 1876 BP gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlődésében, kitűnve megbízhatóságával és teljesítményével.
A CGR 1st Class 0-4-0ST 1876 gőzmozdony egy különleges darabja a vasúttörténelemnek, amely a dél-afrikai vasúti hálózat korai fejlődését segítette elő.
A Virginia and Truckee 22 Inyo gőzmozdony az amerikai vasúttörténelem ikonikus darabja, amely a 19. század végi építészet és technológia lenyűgöző példája.
A South Australian Railways J class gőzmozdony az 1880-as években jelentős szerepet játszott a dél-ausztráliai vasutak fejlődésében, modern megoldásaival növelve a közlekedés hatékonyságát.
A CGR 1st Class 4-4-0T gőzmozdony a 19. század végén forradalmasította a dél-afrikai vasúti közlekedést, új szintre emelve a hatékonyságot és megbízhatóságot.
A CGR 1st Class 0-4-0ST 1875 gőzmozdony a 19. század ikonikus járműve, amely jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlesztésében.
A Victorian Railways T class (1874) gőzmozdony az ausztrál vasúttörténet egyik ikonikus darabja, amely a 19. században alapvető szerepet játszott a kontinens ipari fejlődésében és közlekedésének modernizálásában.
A Tasmanian Government Railways E class gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, hozzájárulva a Tasmania gazdasági növekedéséhez és a szállítási hálózat fejlesztéséhez.