gőzvontatás

État 230-781 to 230-800 gőzmozdony

Az État 230-781 to 230-800 gőzmozdonyok az 1920-as években robusztus teljesítményükkel és megbízhatóságukkal a francia vasúti hálózat gerincét képezték, hozzájárulva a vasúti közlekedés fejlődéséhez.

Canadian Pacific 3716 gőzmozdony

A lenyűgöző Canadian Pacific 3716 gőzmozdony a nosztalgia és a technikai csoda egyedülálló találkozása, amely a múlt század elejének ipari eleganciáját sugározza.

Canadian National 1009 gőzmozdony

A Canadian National 1009 gőzmozdony impozáns példája a 20. század eleji vasúttechnológiának, amely egykor Kanada vidékeinek füstös uraként szolgálta az utazóközönséget.

Sentetsu Tehosa-class gőzmozdony

A Sentetsu Tehosa-class gőzmozdony a japán vasúttörténelem egyik ikonikus darabja volt, amely a 20. század első felében a Koreai-félsziget vasútvonalain bizonyította megbízhatóságát és hatékonyságát.

Sentetsu Purero-class gőzmozdony

A Sentetsu Purero-class gőzmozdonyok az 1930-as években jelentek meg, amikor Japán technológiai előrehaladása révén a koreai vasutakra modernizációs hullámot hoztak.

Bavarian GtL 4/4 gőzmozdony

A Bavarian GtL 4/4 gőzmozdony a 20. század elején jelent meg, és kiemelkedett kompakt méretével és megbízhatóságával, forradalmasítva a helyi vasúti közlekedést Bajorországban.

Prussian T 13 gőzmozdony

A Prussian T 13 gőzmozdony, amelyet a 20. század elején terveztek, a német vasutaknál megbízhatóságáról és sokoldalúságáról vált ismertté.

Norfolk and Western 578 gőzmozdony

The Norfolk and Western 578 gőzmozdony egy lenyűgöző példa a vasúti történelemre, amely a múlt ipari csodáinak erejét és szépségét tükrözi.

Jointed-boiler locomotive gőzmozdony

A Jointed-boiler locomotive gőzmozdony különleges kialakítása lehetővé tette a fokozott teljesítményt és hatékonyságot, ami nagyban hozzájárult a vasút fejlődéséhez a 19. században.