Prussian G 4.2 gőzmozdony

A Prussian G 4.2 gőzmozdony a 19. század végén vált ismertté, amikor megbízhatóságával és hatékonyságával fontos szerepet játszott a németországi teherszállítás fejlődésében.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Prussian G 4.2 gőzmozdony a 19. század végén vált ismertté, amikor megbízhatóságával és hatékonyságával fontos szerepet játszott a németországi teherszállítás fejlődésében.

Az LNWR Webb Experiment Class gőzmozdony különleges helyet foglal el a vasúti történelemben, hiszen a 19. század végén a londoni és északnyugati vasúthálózat innovációját képviselte.

A Caledonian Railway 179 Class gőzmozdony a 20. század elején lenyűgöző teljesítményével járult hozzá a skót vasutak fejlődéséhez, számos utazó számára biztosítva a kényelmes és gyors közlekedést.

A CGR 0-4-0ST 1881 gőzmozdony egy kompakt és hatékony mérnöki csoda volt, amely jelentős szerepet játszott Dél-Afrika ipari fejlődésében a 19. század végén.

Az LNWR 18in Goods Class gőzmozdony a brit ipari innovációk egyik ikonikus képviselője volt, amely hatékony teljesítményével forradalmasította az áruszállítást a 19. században.

A Belgian State Railways Type 5 gőzmozdony az 1860-as években kiemelkedett hatékonyságával és tartósságával, fontos szerepet játszva Belgium ipari fejlődésében.

Az LNWR 4ft 6in Tank Class gőzmozdony a 19. század végén a Londoni és Északnyugati Vasút zászlóshajójaként jelentős szerepet játszott a városi közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és sokoldalúságával.

Az L&YR Barton Wright 0-6-2T gőzmozdony lenyűgöző tervezési újításaival hozzájárult a 19. századi vasúti fejlődéshez, és a mindennapok szerves részévé vált, hatékonyan szolgálva az ipari társadalom igényeit.

A Württemberg A gőzmozdony a 19. század végén készült, híres megbízhatóságáról és teljesítményéről, amely komoly hatást gyakorolt a német vasúti közlekedés fejlődésére.

A Victorian Railways H class (1877) gőzmozdony az ausztrál vasúti hálózat egyik úttörője volt, bemutatva, hogyan lehetett a technológiai fejlődéssel összekötni távoli városokat még a 19. század végén.