Prussian G 3 gőzmozdony

A Prussian G 3 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott Németország ipari fejlődésében, kiváló teljesítményével hozzájárulva a hatékony szállításhoz.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.

A Prussian G 3 gőzmozdony a 19. század végén jelentős szerepet játszott Németország ipari fejlődésében, kiváló teljesítményével hozzájárulva a hatékony szállításhoz.

Az 1877-ben épített NS 5000 gőzmozdony jelentős szerepet játszott a holland vasúti közlekedés fejlődésében, megbízhatóságával és teljesítményével hosszú éveken át szolgálva az utasokat.

Az NGR 2-6-0T Durban & Pietermaritzburg gőzmozdony kulcsfontosságú szerepet játszott a dél-afrikai vasúti közlekedés fejlődésében, összekötve a régió fontos városait.

Az L&YR 111 class gőzmozdony a Lancs & Yorks vasúttársaság ipari fejlődésének szimbóluma volt, különösen amikor a 19. század végén a teherszállítás hatékonyságát növelte.

A GS&WR 0-6-4T gőzmozdony egyedülálló kialakításával és teljesítményével az ír vasúttörténelem fontos szereplője, amely a helyi közlekedési hálózat hatékonyságát növelte.

A CGR 1st Class 0-4-0ST 1876 gőzmozdony egy különleges darabja a vasúttörténelemnek, amely a dél-afrikai vasúti hálózat korai fejlődését segítette elő.

A CGR 0-6-0T gőzmozdony a vasúttörténet egyik fontos szereplője, amely Dél-Afrika ipari fejlődéséhez jelentősen hozzájárult a 19. század végén.

A Midland Railway Johnson 0-6-0 gőzmozdony a 19. század végén kiemelkedő szerepet játszott a brit vasutakon, hatékony kialakításával és megbízhatóságával hódítva meg a pályákat.

A CGR 1st Class 0-4-0ST 1875 gőzmozdony a 19. század ikonikus járműve, amely jelentős szerepet játszott a dél-afrikai vasúthálózat fejlesztésében.

Az S&DJR Fox, Walker 0-6-0ST gőzmozdony a 19. században járult hozzá a vasúti szállítás fejlődéséhez, kiváló példaként szolgálva a korszak ipari innovációira és technológiai haladására.