JNR Class E10 dízelmozdony

A JNR Class E10 dízelmozdony, amelyet Japán 1953-ban mutatott be, hozzájárult a vasutak dízelizációjához és megmutatta a technológiai innováció jelentőségét az iparágban.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A JNR Class E10 dízelmozdony, amelyet Japán 1953-ban mutatott be, hozzájárult a vasutak dízelizációjához és megmutatta a technológiai innováció jelentőségét az iparágban.
A Meitetsu DeKi 600 elektromos mozdony a japán vasúttörténet egyik ikonikus szereplője, kiemelkedve kompakt méretével és megbízhatóságával, melyek a helyi vasúti közlekedés meghatározó részévé tették.
A JNR Class EF52 elektromos mozdony a japán vasúti történelem egyik fontos darabjaként az 1920-as években jelentős szerepet kapott, megkönnyítve a nehezebb vonatok szállítását a hullámzó tájakon.
A Meitetsu DeKi 300 elektromos mozdony a japán vasúthálózat fontos szereplője volt, amely a hatékony áruszállítást szolgálta a 20. század második felében.
A JGR Class 5500 villamos motorvonat kiemelkedő része a japán vasúti történelemnek, modernitásával és megbízhatóságával forradalmasította az utazási élményt az 1930-as években.
A JGR Class 860 dízelmozdony a japán vasúti történelem egyik mérföldköve, amely hatékonyságával és megbízhatóságával segítette a szigetország vasúthálózatának modernizációját.
A JGR Class 2120 gőzmozdony az 1880-as években jelent meg Japánban, és meghatározó szerepet játszott a vasút történetében, hiszen lehetővé tette a gyorsabb és hatékonyabb közlekedést az országban.