PPR 26 Tonner 0-6-0ST gőzmozdony

A PPR 26 Tonner 0-6-0ST gőzmozdony a dél-afrikai vasutak kulcsfontosságú szereplője volt, hiszen erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával rengeteg árut és utast szállított biztonságosan.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
Utazás az időn át – vagonról vagonra.
A PPR 26 Tonner 0-6-0ST gőzmozdony a dél-afrikai vasutak kulcsfontosságú szereplője volt, hiszen erőteljes teljesítményével és megbízhatóságával rengeteg árut és utast szállított biztonságosan.
A DWWR 11 elektromos mozdony az elektromos vasúti közlekedés úttörőjeként mutatkozik be, forradalmasítva a vasút világát az elektromos meghajtás lehetőségeivel.
Az Oldenburg G 4.2 dízelmozdony egy korának csúcstechnológiáját képviselő jármű volt, amely jelentős szerepet játszott az 1920-as évek német vasúti közlekedésének fejlődésében.
Az NSB Class XXI dízelmozdony Norvégia vasúttörténetének fontos szereplője, amelynek gyártása a 20. század közepén kezdődött, és jelentős teljesítményével hozzájárult a vasúti közlekedés modernizálásához.
A NER Class 3CC gőzmozdony a 20. század elején a britek vasúti fejlesztéseit gazdagította, kiemelkedve megbízhatóságával és innovatív tervezésével.
A JGR Class 860 dízelmozdony a japán vasúti történelem egyik mérföldköve, amely hatékonyságával és megbízhatóságával segítette a szigetország vasúthálózatának modernizációját.
A DWWR 52 dízelmozdony a vasúti technológia egyik mérföldköve, amely megtestesíti az innováció és a hatékonyság találkozását a dízel technológia térnyerése során.
A JGR Class 3900 gőzmozdony a japán vasúttörténet egyik ikonikus szereplője, amely a hatékonyságával és megbízhatóságával vált ismertté a 19. század közepén.
Az NSB Class 12 dízelmozdony lenyűgöző teljesítményével és megbízhatóságával Norvégia vasúti történetének egyik fontos szereplőjévé vált.
A DWWR 50 dízelmozdony a 20. század közepén jelentős újítást hozott a vasúti közlekedésbe, gazdaságosságával és megbízhatóságával szolgálva ki az utasok és az áruk szállítását.